۵۰ پروژه در چهارمین روز هفته دولت در اصفهان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۰۴۳۴
۵۰ پروژه در چهارمین روز هفته دولت در اصفهان افتتاح شد
50 پروژه عمرانی با حضورمعاون عمرانی وزیر کشور و معاونین استاندار اصفهان در شهرستان های گلپایگان، آران و بیدگل و خوانسار بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در چهارمین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری، ۱۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در شهرستان گلپایگان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

احداث پروژه مسکونی مددجویان بهزیستی و همچنین اجرای طرح بهسازی روستای عباس آباد با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده و ملی کلنگ آن به زمین خورد.

اجرای طرح هادی در روستاهای فاقد دهیاری مرغ، هرستانه علیا و حاجیله با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده شامل زیرسازی آسفالت و جدول سنگی از جمله طرح های بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین محلی ۲۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۴۰ میلیارد ریال در شهرستان خوانسار افتتاح و کلنگ زنی شد.

طرح توسعه شرکت آریا کیمیای خوانسار ، طرح توسعه شرکت صنایع نخ و کارگاه تولید وبسته بندی عسل از جمله طرح هایی بود که افتتاح وبه بهره برداری رسید.

در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت با حضور معاونی عمرانی وزیر کشور و معاون عمرانی استانداری اصفهان، ۵ پروژه عمرانی، کشاورزی و آموزشی  با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ زنی شد.

اجرای تاسیسات نمک‌زدایی از آب چاههای آب شرب سفیدشهر به روش B. O. O با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال، افتتاح دو پروژه توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی در روستای علی‌آباد بخش مرکزی با هزینه‌ای حدود ۲۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی دو مدرسه خیرساز شامل مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد دکتر قیصری با هزینه ۴۰ میلیارد ریال و مدرسه ۶ کلاسه شهید درمسجدی با هزینه ۴۵ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز