انهدام باند سارقان خودروهای وانت مزدا در اصفهان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۲۳۲۳
انهدام باند سارقان خودروهای وانت مزدا در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای یک باند 5 نفره سرقت خودروهای وانت مزدا در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ "حسین تُرکیان" با اعلام این مطلب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی وانت مزدا در شهرستان اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

 

وی افزود: در این راستا اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این پرونده شدند و پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت تحقیقات علمی و تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان سرانجام با به کارگیری یک سری اقدامات خاص پلیسی و تجهیزات هوشمند و رصد مجرمان سابقه دار موفق شدند، 5 نفر که به صورت باندی اقدام به سرقت این نوع از خودروها می کردند را شناسایی کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان همگی دارای سوابق متعدد کیفری بوده و 2 نفر از آنها نیز نسبت پدر و پسر با هم دارند، گفت: با شناسایی سارقان، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

 

وی با بیان اینکه متهمان تاکنون به 10 مورد از سرقت های خودرو وانت مزدا در سطح شهرستان اصفهان، اعتراف کردند گفت: ارزش اموال مسروقه طبق برآورد کارشناسان یک میلیارد تومان است.

 

سرهنگ ترکیان از ادامه تحقیقات بر روی این پرونده به منظور کشف سرقت های دیگر توسط اعضای این باند خبر داد و گفت: با اعترافات سارقان دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز