استاندار اصفهان:

اصفهان باید در عملی کردن رهنمودهای رهبری پیشگام باشد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۲۳۷۰
اصفهان باید در عملی کردن رهنمودهای رهبری پیشگام باشد
استاندار اصفهان گفت: باید برای عملی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در استان اصفهان پیشگام باشیم چون این خطه به ابتکار عمل و خلاقیت زبانزد است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رهبر معظم انقلاب و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، در جمع مدیران آموزش و پرورش استان افزود: مدیریت استان وظیفه خود می‌داند مباحث آموزش و پرورش را پیگیری کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان در خصوص عملی کردن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اعلام آمادگی می‌کند، بیان کرد: باید به اهمیت و جایگاه معلمی پرداخت همچنین معلمان باید اهمیت و جایگاه خود را بدانند.

به گفته او آموزش و پرورش نقش مهمی در شادابی و نشاط جامعه دارد.

رضایی با اشاره به اینکه کشور در شرایط سختی به لحاظ تحریم‌ها و بیماری کرونا قرار دارد، تصریح کرد: با این حال دولت در زمینه آموزش و پرورش اقدامات موثر و اساسی انجام داده است.

او با تاکید بر اینکه باید تمهیدات زندگی با کرونا را در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: در برگزاری کنکور و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان تمهیدات زندگی با کرونا به خوبی اجرایی شد از این رو در آموزش و پرورش نیز باید تمهیدات با کرونا پیاده سازی شود.

 

نظر شما