با حضور استانداراصفهان:

همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نواخته شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۳۸۵۹
همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نواخته شد
با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه خیرساز باقری شهرستان شاهین شهر زنگ بازگشایی مدارس استان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی استاندار اصفهان در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که در محل دبیرستان خیرساز باقری شهرستان شاهین شهر برگزارشد اظهارداشت: تحصیل دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، دو تأکید ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان است.

استاندار اصفهان افزود: ناگزیر هستیم برای سریع‌تر شدن روند تحصیل دانش‌آموزان در دوره شیوع بیماری کوبید۱۹، فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌ طور کامل رعایت کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت دانش‌آموزان در شرایط کرونایی این استان خاطرنشان کرد: شرایط کنترلی این بیماری را با تلاش کارکنان فداکار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های عضو ستاد استانی کرونا با دقت رصد می‌کنیم تا سال تحصیلی جدید را در شرایط مطلوبی به پایان برسانیم.

رضایی به برگزاری چهارساعته جلسه ویژه این ستاد در روز جمعه(دیروز) در استانداری اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کوبید۱۹ در چهار شهرستان مقرر شد کلاس‌های حضوری در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، خمینی‌شهر و فلاورجان با یک هفته تأخیر شروع شود؛ البته شروع سال تحصیلی در این چهار شهرستان از امروز به‌ صورت غیرحضوری آغازشده است.

استاندار اصفهان کوچک شدن اقتصاد و افزایش شمار بیکاری را در بیش‌تر کشورها براثر شیوع بیماری کرونا را یادآور شد و گفت: با این شرایط با تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی، تلاش دولت و همراهی قوای مقننه و قضائیه با خسارت‌های کمتر اقتصادی در کشورمان نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر مدیریت‌ شده است.

استانداراصفهان با اشاره به تغییرات فرآیند آموزشی در سال تحصیلی جدیدگفت:امسال فرآیند آموزش دستخوش تحولی جدید بوده و این خود یک تنوع محسوب می شود به هرحال این شرایطی است که در تمامی جهان و سراسرکشور وجود دارد و باید تلاش کنیم تا این تهدید به یک فرصت تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد:باید شیوه زندگی کردن در شرایط کرونایی را بیاموزیم و به همین منظور تمهیدات خاصی برای تمامی فعالیت ها از جمله فرآیند آموزشی در نظر گرفته شده است همانطور که در ماه های پایانی سال تحصیلی گذشته،امتحانات نهایی و آزمون سراسری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

رضایی با اشاره به جایگاه علم آموزی در دین اسلام و اینکه امروز روز شروع دانایی است و مدارس ما دانایی محور هستند افزود:مبارزه با جهل وتأکید بر علم آموزی در دین ما سفارش شده و این مهم ترین دلیلی است که سبب شده تعلیم و تربیت در هر شرایطی ادامه یابد.

استاندار اصفهان خطاب به دانش آموزان، با توصیه به غنیمت شمردن فرصت ها تأکید کرد: باید تلاش کنید تا از کاروان پرشتاب علم عقب نمانید و این کار با غنیمت شمردن فرصت است.

در ادامه این مراسم استاندار اصفهان از دو خانواده شهید سلامت شهرستان شاهین‌شهر و میمه و خیر مدرسه‌ساز شهرستان شاهین‌شهر و میمه قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز