معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

اصفهان رتبه پنجم کشور در کاهش تصادفات برون شهری را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۴۰۵۰
اصفهان رتبه پنجم کشور در کاهش تصادفات برون شهری را کسب کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: این استان با کاهش ۶ درصدی تصادفات برون‌ شهری از جایگاه بیست و پنجم به رتبه پنجم کشور رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت‌الله غلامی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های راهداری استان اظهار داشت: اقدامات موثری در حوزه ایمنی و نگهداری راه های استان انجام شده که کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را بدنبال داشته است.

وی ادامه داد: اقدامات موثری توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی در زمینه کاهش تصادفات انجام شده که کاهش ۶ درصدی تصادفات را بهمراه داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: دشمنان با تحریم‌های بی سابقه و بسیار سخت نتوانستند ما را از ادامه تلاش برای پیشرفت کشور باز دارند و طرح های خوبی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری رسید.

غلامی اضافه کرد: بهره برداری از طرح‌های عمرانی متعدد در استان و کشور در هفته دولت بیانگر این است که دشمنان برغم اعمال تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه، نتوانسته‌اند ما را از حرکت باز دارند.

بهره‌برداری از ۷۷ سامانه حمل و نقل هوشمند و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان روز شنبه با حضور معاون وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شد.

این طرح ها شامل ۶۷ سامانه حمل و نقل هوشمند، ۲ تقاطع غیرهمسطح در مبارکه، ایمن سازی و روشنایی اتوبان ذوب آهن و باند دوم مبارکه - شهرضاست که با حضور عبدالهاشم حسن نیا در شهرستان های تیران و کرون، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و اصفهان به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز