شهردار اصفهان در جمع خبرنگاران:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از مهمترین اهداف مدیریت شهری در یکسال باقی مانده/ بیشترین پروژه‌های شهری در مناطق کم برخوردار بوده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۴۱۹۶
شهردار اصفهان گفت:محرومیت زدایی از سه سال پیش در برنامه مدیریت شهری قرار گرفته است و ما بیشترین پروژه‌هایی که در این دوره داشته‌ایم در مناطق کم برخوردار بوده است. 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی برنامه ۱۴۰۵ گفت: این برنامه ششمین برنامه شهرداری اصفهان بوده و دارای ویژگی های خاصی است. این برنامه با گفت و گوی ذی‌نفعان شکل گرفته و دستگاه‌های اجرایی مانند پلیس و راه و شهرسازی در این برنامه نقش مهمی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۵نتیجه محور و سنجش پذیر است، ادامه داد: در این برنامه دنبال آن هستیم که شهر را زیست پذیر و رقابت پذیر کنیم. زیست پذیر از این لحاظ که زندگی در شهر اصفهان برای مردم راحت بوده و رقابت پذیر به این معنی که رقابت عادلانه و افزایش کیفیت خدمات شهر ایجاد شود.

شهردار اصفهان گفت: این برنامه در سایت شفافیت شهرداری اصفهان قرار دارد و مردم میتوانند این برنامه را ببیند و نقد کنند و نظارت همگانی بر حسن اجرای برنامه ها را داشته باشند.

نوروزی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر برنامه‌های شهرداری اصفهان در دیپلماسی شهری دوره آخر شهرداری اصفهان گفت:به شدت دنبال این هستیم که پروژه های نیمه کاره را خاتمه دهیم و پروژه های جدیدی را تعریف کنیم. رینگ چهارم بحث مهمی هست که کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک را همراه دارد که به دنبال اتمام هرچه سریع تر آن هستیم. در حوزه حمل و نقل به دنبال بهره برداری از خط دو مترو و کلنگ زنی تراموا هستیم که با توجه به وضعیت اقتصادی کار دشواری است اما درصدد تامین بودجه هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه پل‌ها و میدان‌ها، زیباسازی شهری و پیرایش شهری از دیگر برنامه‌های مهم این دوره شهرداری اصفهان است و از مردم درخواست داریم در این زمینه ما را همراهی کنند.

شهردار اصفهان گفت: ایجاد حلقه بزرگ دوچرخه سواری از دیگر برنامه مهمی است که برای اولین بار در کشور اتفاق خواهد افتاد و نشاط و شادابی را در شهر ایجاد خواهد کرد ‌‌‌‌.

نوروزی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های شهرداری اصفهان، چالش فرونشست‌های زمین است، ادامه داد: در برنامه ۱۴۰۵ برنامه هایی را برای فرونشست زمین‌ها و تامین آب پیشنهاد داده‌ایم. تاکنون برای رفع این مشکلات از پسماند استفاده کرده ایم و ضریب خوبی را کسب کردیم و از آنچه که در توان داریم استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه شهری به خودی خود حلال مشکلات نیست و باید بتواند راهکارهایی داشته باشد گفت: بحث سنجش پذیری عنصر برجسته‌ای است که به مدیران شهری کمک می‌کند.

شهردار اصفهان با اشاره به محرومیت زدایی در شهر اصفهان گفت: محرومیت زدایی از سه ساله پیش در برنامه مدیریت شهری قرار گرفته است و ما بیشترین پروژه‌هایی که در این دوره داشته‌ایم در مناطق کمتر برخوردار بوده است.

وی افزود: حلقه حفاظتی از مهمترین پروژه‌هایی بود که در مناط قکم برخوردار انجام شد، همچنین در حوزه فرهنگی و ورزشی افتتاح سینما و ورزشگاه را در مناطق کم برخوردار داشته و همچنین خط دو مترو از مناطق محروم شده و به میادین اصلی شهر می‌رسد.   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز