افتتاح ویدئو کنفرانسی۶۸ طرح تعاونی در استان اصفهان توسط معاون اول رئیس جمهور

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۴۹۴۶
افتتاح ویدئو کنفرانسی۶۸ طرح تعاونی در استان اصفهان توسط معاون اول رئیس جمهور
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از افتتاح همزمان 68 طرح تعاونی به صورت ویدئو کنفرانس با با حضور معاون اول رئیس جمهور در روز چهارشنبه19 شهریور ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کامران کلانی با اعلام این خبر گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با  کرونا، 68 طرح تعاونی در استان اصفهان،با حضور استاندار و توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از طریق تصویری و بصورت آنلاین افتتاح می‌شود.

وی همچنین گفت: در این برنامه از 20 تعاونی برگزیده استان در پانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نیز تقدیر خواهد شد.

کلانی در خصوص جزئیات طرح های افتتاحی گفت: میزان سرمایه گذاری کل در این طرح ها 974 میلیارد ریال بوده که مبلغ 158 میلیارد ریال تسهیلات بانکی معادل 16 درصد از طریق  تسهیلات بانکی  و  مابقی 84 درصد از طریق آورده اعضای تعاونی ها تأمین شده است.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و 443 نفر  فرصت شغلی ایجاد خواهدشد.

رتبه اول استان اصفهان در تعداد طرح های افتتاحی

کلانی خاطرنشان کرد: طرح‌های تعاونی قابل بهره برداری امسال استان ۱۸درصد از کل طرح‌های قابل افتتاح کشور است که اصفهان از این نظر در جایگاه اول کشور قرار دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین گفت: با افتتاح طرح های تعاونی مسکن کارمندی در مجموع 237  واحد مسکونی به اعضا واگذار خواهد شد.

 این برنامه با حضور تعداد محدودی از تعاونگران و مسئولین استانی در "شرکت تعاونی بهمن افتخار زواره" بعنوان یکی از طرح های افتتاحی بخش کشاورزی واقع در شهرستان  اردستان- بخش زواره برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز