نجات ۲۶ نفر با اورژانس هوایی اصفهان در شش ماهه نخست سال

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۴۹۵۰
نجات ۲۶ نفر با اورژانس هوایی اصفهان  در شش ماهه نخست سال
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خدمات اورژانس هوایی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون با ۳۲ سورتی پرواز بوده که به نجات ۲۶ نفر منجر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خدمات اورژانس هوایی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون با ۳۲ سورتی پرواز بوده که به نجات ۲۶ نفر منجر شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد از این ماموریت‌ها مربوط به فوریت‌های پزشکی بوده است افزود: این خدمات شامل انتقال مجروحان حوادث ترافیکی و جاده‌ای، انتقال مادران باردار به بیمارستان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فوریت‌های پزشکی هوایی با همکاری هوانیروز انجام شده است، گفت: ۴۴ پد بالگرد در سطح استان اصفهان جانمایی شده که از این شمار هفت مورد برای استقرار و انتقال مجروحان و بیماران بهره برداری شده است و بقیه در حال احداث است.

شیشه فروش با اشاره به وجود ۱۲۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری و ۱۹ پایگاه جاده‌ای در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها که به آمبولانس مجهز هستند روزانه بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ مأموریت در سطح استان مأموریت انجام می‌دهند.

وی افزود: متوسط رسیدگی فوریت‌های پزشکی شهری به حوادث کمتر از هشت دقیقه و جاده‌ای کمتر از ۱۵ دقیقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز