افتتاح کارخانه تولید خوراک دام و طیور با حضور مجازی معاون اول رئیس جمهوری

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۶۳۳۱
افتتاح  کارخانه تولید خوراک دام و طیور با حضور مجازی معاون اول رئیس جمهوری
یک کارخانه تولید خوراک دام و طیور در بخش زواره اردستان روز چهارشنبه با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی در آیینی به صورت وبیناری از سوی معاون اول رئیس جمهوری بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ استاندار اصفهان در آیین افتتاح این واحد تولیدی بیان کرد: امروز شاهد افتتاح ۳۸۳ طرح تعاونی در کشور هستیم که ۶۸ تعاونی (۱۸ درصد) مربوط به استان اصفهان است و خوشبختانه همانند ۱۲ سال گذشته رتبه نخست کشور را از نظر تعداد طرح‌های افتتاحی، میزان سرمایه‌گذاری اعضا و فرصت‌های شغلی ایجاد شده، به خود اختصاص داده است.

عباس رضایی با اشاره به ۸۴ درصد از سرمایه‌گذاری این تعاونی‌ها از سوی اعضا افزود: سه هزار و ۳۰۰ تعاونی از ۹۴ هزار تعاونی فعال کشور در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند که ۵۵۰ هزار عضو دارند و اشتغال مستقیم ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم کردند.

وی یادآور شد: استان اصفهان در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر، سه تعاونی برتر ملی داشت که حدود ۱۲ درصد از آمار کشوری را شامل می‌شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر کمک به حل مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی با ورود شرکت‌های تعاونی به مشاغل جدید و اقتصاد دانش‌بنیان اضافه کرد: امیدواریم نقش حاکمیتی در قالب سیاست‌گذاری و نظارت بر تعاونی‌های کشور روز به روز افزایش یابد و صد البته آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و سایر اقدام‌های لازم برای توانمندی تعاونی‌ها منجمله ایجاد نهادهای پشتیابان به منظور تسریع در امور فروش محصولات و دستیابی به بازار موثر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز