معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

پلمب ۲۸ فروشگاه پوشاک غیر متعارف در اصفهان

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۶۶۴۱
پلمب ۲۸ فروشگاه پوشاک غیر متعارف در اصفهان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب 28 فروشگاهی که اقدام به فروش لباس های غیر متعارف در اصفهان می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ مختار درخشان با هشدار به فروشندگان البسه غیر متعارف و غیر مجاز گفت: در راستای ساماندهی و پاکسازی واحدهای صنفی فروش پوشاک از مظاهر فرهنگ منحط غربی 28 فروشگاه پوشاک غیر متعارف در اصفهان پلمب شد.

وی افزود: در این طرح از 317 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در پایان 4 هزار و 288 دست لباس غیر متعارف و غیر مجاز و 67 عدد ماسک بهداشتی با نمادها و تصاویر شیطان پرستی کشف شدند.

این مقام انتظامی از پلمب 28 واحد صنفی در جریان اجرای این طرح با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: برای 56 واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر و از متصدیان 34 واحد صنفی هم تعهد کتبی اخذ و به 227 متصدی نیز تذکر داده شد.

سرهنگ درخشان با بیان اینکه کسانی که به اخطارها و تذکرات پلیس توجه نکنند با برخوردهای قانونی پلیس مواجه خواهند شد اظهار داشت: پلیس، هوشمندانه تمامی فعالیت فروشندگان پوشاک را زیر نظر دارد و با کسانی که بخواهند با فروش لباس های غیر متعارف و ضد ارزشی باعث انحراف جوانان و هنجارشکنی در جامعه شوند برخورد قاطع و قانونی می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای بهتر ماموریت های پلیس گفت: از شهروندان هم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرمی در واحدهای صنفی، فروش لباس های غیر متعارف و عدم توجه به ارزش های اسلامی موضوع را با ارائه نشانی دقیق طی تماس با پلیس 110 اعلام تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت گیرد.

 

نظر شما