رییس ستاد انتخابات اصفهان:

تخلفات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۶۶۵۶
تخلفات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می‌شود
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مواردی از تخلفات تبلیغاتی در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان مشاهده شده که توسط دستگاه‌های نظارتی و بازرسی انتخابات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جمع‌آوری و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حیدر قاسمی روز پنجشنبه گفت: کاندیداهای ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان تا ساعت هشت صبح امروز فرصت داشتند تا بر بستر فضای مجازی و صدا و سیما تبلیغات خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از انتخابات تبلیغات محیطی ممنوع بود، ادامه داد: از امروز هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و صدا و سیما توسط نامزدها ممنوع است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آنچه موردنیاز برگزاری دومین مرحله انتخابات در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم بوده را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برای تامین اقلام موردنیاز برگزاری انتخابات و اجرای خوب آن هماهنگی صورت گرفته است، تصریح کرد: هم در ستاد انتخابات و هم در شهرستان‌های اقدامات و پیش بینی‌های مورد نیاز را انجام دادند.

قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات در این مرحله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، برگزاری انتخابات را با این شرایط پیش بینی کردیم.

وی اضافه کرد: به مردم ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم اطمینان می‌دهیم که تمامی دست اندرکاران حاضر در شعب اخذ رای غربالگری شدند و اقلام بهداشتی موردنیاز را در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان به رای دهندگان در این ۲ حوزه انتخابیه تاکید کرد: از ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رای استفاده کنند.

وی اظهارکرد: برای اینکه دقت لازم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم در هر شعبه یک ناظر بهداشتی پیش بینی شده است

قاسمی خاطرنشان کرد: تمهیدات حفاظت و امنیت شعب توسط کمیته‌های مربوطه با دستگاه‌های مربوطه هماهنگ شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

تعداد واجدان شرایط در شهرستان سمیرم ۵۳ هزار و ۸۹۰ نفر و در شهرستان لنجان ۱۸۷ هزار و ۷۸۳ نفر است.

۲۰۴ شعبه اخذ رای در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است.

استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد.

دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز