بسته خبری انتظامی اصفهان؛

توقیف تریلر حامل پارچه و ماسک قاچاق در شهرضا / باند حرفه ای سارقان منزل در تیران وکرون دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۹۱۸۱
توقیف تریلر حامل پارچه و ماسک قاچاق در شهرضا / باند حرفه ای سارقان منزل در تیران وکرون دستگیر شدند
مهمترین اخبار انتظامی هفته اخیر را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با دقت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر کانتینر دار که از بنادر جنوب به سمت مرکز کشور در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای حمل بار خود است، عنوان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۹ تُن پارچه و ۱۵۰ کارتن ۵۰ عددی ماسک ۴ لایه بهداشتی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل محموله قاچاق به اداره اموال تملیکی استان خبر داد و با اشاره به تقویت ایست و بازرسی‌های ورودی استان، خاطر نشان کرد: با اشرافیت و تیزبینی ماموران پلیس و به کارگیری تجهیزات مدرن و هوشمند، خودرو‌های حامل بار قاچاق به طور دقیق رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

باند حرفه ای سارقان منزل در تیران وکرون

سرهنگ "یوسف بهرام پورفرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان اصفهان و چندین شهر این استان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران انتظامی شهرستان "تیران و کرون " مشخص شد سارقان با یک سواری ۴۰۵ مسروقه در محور "نجف آباد_تیران" در حال حرکت هستند که بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: یک گروه از ماموران پلیس آگاهی "اصفهان"، "تیران و کرون" و "فریدن" اکیپ‌های ایست و بازرسی را راه اندازی کردند.

سرهنگ بهرام پور اظهار داشت: سرانجام خودروی سارقان در محور "نجف آباد-تیران" شناسایی شد که ماموران وارد عمل شدند و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون ادامه داد: سارقان در تاریکی شب خودروی مسروقه را را‌ها و متواری شدند که ماموران موفق شدند یکی از آن‌ها را دستگیر و ۳ سارق دیگر فرار کردند.

سرهنگ بهرام پوردرادامه افزود: سارق دستگیرشده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرده و دیگر سارقان نیز شناسایی شده اند که دستگیر می‌شوند.

کشف موتورسیکلت‌های قاچاق در اصفهان

سرهنگ"محمدرضا خدادوست" با اعلام این خبر، افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش انواع موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان اصفهان، موضوع در دستور کار ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقداماتی تخصصی و تحقیقات پلیسی یک نفر در ارتباط با این پرونده شناسایی شد که در بازرسی از منزل او یک هوندا ۴۰۰ سی سی و ۲ سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی خارجی فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: موتورسیکلت‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال ارزش گذاری شده اند.

سرهنگ خدادوست در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه قاچاق کالا که سبب اخلال در نظام اقتصادی و ضربه به تولیدات داخلی شود برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در"نایین

سرگرد هادی کیان مهر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۴ کامیون که همزمان وارد ایستگاه شدند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۳ یخچال فریزر، ۱۰ رینگ اسپرت و ۲ دستگاه آرگ آموزشی خارجی همگی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده و ۴ راننده نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق، را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز