دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۹۶۷۸
دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی بصری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رمضانعلی حیدری خلیلی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه سینمایی گفت: اصفهان شهر دارای اولویت برای سرمایه گذاری در حوزه سینمایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی بصری با تاکید بر لزوم ایجاد بسته حمایتی خاص در حوزه فرهنگی سینمایی در اصفهان خاطرنشان کرد: سینما به عنوان یک رسانه گویای قدرتمند، و قدرت آفرین است که در تمامی ابعاد می‌تواند موثر باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی نیز با اشاره به دغدغه‌های استان و شهر اصفهان در حوزه سینما اظهار امیدواری کرد سفر مسئولان سازمان سینمایی به اصفهان موجب رونق سینما در استان شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان در حوزه فیلمسازی با موضوعات دفاع مقدس، خانواده، طنز و... گفت: استان اصفهان ظرفیت‌های بسیار خوبی با توجه به نوع اقیلم، گویش و لهجه‌های متنوع و... داشته و حتی در اقصی نقاط استان لوکیشن‌های خوبی برای فیلمسازی وجود دارد.

وی با اشاره به وجود 54 سالن و 28 سینما و پردیس سینمایی در استان اظهار کرد: در بحث سرمایه گذاری، اصفهان جزو شهرهای دارای اولویت است به ویژه در مناطق محروم امکان ساخت سالن و یا بهره‌گیری از سینما سیار وجود دارد.

خاطرنشان می‌شود، این دیدار با حضور علی تاجیک مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان سینمایی 25 شهریور در دفتر مدیرکل انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز