بسته خبری انتظامی اصفهان؛

انهدام باند حرفه‌ای سند نمره در نجف آباد/ دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد پرخطر در شاهین شهر

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۹۸۱۷
انهدام باند حرفه‌ای سند نمره در نجف آباد/ دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد پرخطر در شاهین شهر
مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: پس از تماس فردی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام سرقت یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به او، بلافاصله پرونده در دست ماموران پلیس آگاهی شهرستان "نجف آباد" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی و اقدامات خاص متوجه شدند خودرو در یک منزل مسکونی پارک شده است که هماهنگی‌های لازم برای ورود به آن منزل انجام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از منزل ۲ خودرو که سند نمره شده بودند، سواری پارس مسروقه، ۱۰ جفت پلاک تکه تکه شده خودرو، ۶ دستگاه ecu سواری پژو، مقداری وسایل خودرو، ابزاری که از آنان برای سندنمره کردن استفاده می‌کردند، ۳ گرم تریاک و ۳ گرم شیره تریاک کشف شد.

سرهنگ باباکلانی ادامه داد: در ارتباط با این پرونده ۳ سارق حرفه‌ای که پس از سرقت خودرو اقدام به سند نمره و تغییر هویت خودروی شهروندان می‌کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه این پرونده برای بررسی و روشن شدن دیگر ابعاد آن و سرقت‌های احتمالی دیگر مفتوح است از شهروندان خواست، حتما خودروی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از پارک آن در مناطق خلوت و تاریک خودداری کنید و هر موضوع مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد پرخطر در شاهین شهر

سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی‌های لازم طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر، ۱۰ خرده فروش و معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۱۹ فقره سرقت درفلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ومقابله با سارقان در سطح شهرستان فلاورجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی و اقدامات تخصصی طی ۷۲ ساعت گذشته با هماهنگی قضائی در پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و شناسایی مخفیگاه سارقان حرفه ای، موفق شدند، ۱۳ متهم به سرقت را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به کشف ۱۹ فقره انواع سرقت، گفت: در این ارتباط تعداد ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، سیم برق و سرقت‌های دیگر کشف شد.

سرهنگ کاکاوند افزود: در همین راستا مقدار ۳ کیلو و ۶۷۸ گرم انواع مواد مخدر کشف ونیز تعداد ۲۱ نفر معتاد متجاهر وخرده فروش نیز دستگیر و تعداد ۲۵ دستگاه موتور وخودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی ادامه داد: بسیاری از سرقت‌ها به ویژه سرقت منازل و سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو تنها به دلیل سهل انگاری شهروندان اتفاق می‌افتد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شهروندان، خواست: خودروی خود را به ویژه هنگام شب داخل پارکینگ‌های اختصاصی خود پارک کرده و تنها به تجهیزات قفل الکترونیکی اکتفا نکنند و برای پیشگیری از سرقت منازل نیز سعی کنند، هنگام مسافرت، منزل خود را به فرد مطمئنی بسپارند و از قفل‌های مطمئن و نفوذ ناپذیر برای درب‌های ورودی استفاده کنند.

نظر شما