نویدکیا و سپاهان، بازهم به النصر باختند

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۰۳۳۹
نویدکیا و سپاهان، بازهم به النصر باختند
النصر در شرایطی موفق به کسب برتری 2 بر صفر برابر سپاهان شد که این طلایی پوشان اصفهانی بودند که مالکیت بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در حالی که در 30 دقیقه ابتدای بازی، سپاهان منظم کار کرد و با حملات پیاپی بازی را در اختیار داشت، در به ثمر رساندن موقعیت هایی که ایجاد کرده بود، ناکام ماند تا این تیم النصر باشد که از دو سه موقعیت جدی خود در نیمه اول 2 گل بسازد و با اندوخته خوبی به رختکن برود.

 

یکی از مشکلات اصلی سپاهان در بازی رفت و نیمه اول دیدار برگشت برابر النصر عدم دقت مهاجمین سپاهان بوده و احتمالا نویدکیا برای حضور در لیگ بیستم فکری به حال بخش تهاجمی تیم خود و مهاجم هدفش کند.

 

البته فارغ از تمام این مسائل باید به عملکرد بسیار خوب جونز گلر استرالیایی النصر نیز اشاره کرد که توانست به خوبی ضرباتی که از سوی مهاجمین سپاهان نظیر شهباززاده در چند صحنه زدند را مهار کند. گلر النصر در بازی رفت هم 6 نجات دروازه به  نام خودش ثبت کرده بود و سومین بازیکن برتر هفته سوم مسابقات لقب گرفت.

 

همچنین باید به نقش روی ویتوریا مربی پرتغالی النصر اشاره کرد که با دادن فضاهای زمین به تیم سپاهان از موقعیت هایی که به دست آورد به نحو احسن استفاده کرد و یک نیمه با کسب یک برد مورینیویی مقابل نویدکیا فاصله دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز