پیام تبریک استاندار اصفهان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۱۵۴۹
پیام تبریک استاندار اصفهان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی ۳۱شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی ۳۱شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد.

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت های آن‌ هاست که با ایثار و فداکاری جلوه های زیبایی به نمایش گذاشته و دفاع مقدس را به یکی از افتخارات ماندگار تاریخ ایران به ثبت رساندند.

دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، نباید آن مجاهدت ها را فراموش کرد و باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جهت اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان در همه عرصه ها تلاش نماییم.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این هفته خجسته و جاودان را به خانواده های  معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور استان اصفهان تبریک عرض نموده و امیدواریم با توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای داهیانه رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)، شاهد عزت، اقتدار، سربلندی و توسعه بیش از پیش و همه جانبه ایران اسلامی در عرصه های مختلف باشیم و همگان در راه پاسداشت و صیانت از ارزش‌ها و پیمودن راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز و ثابت قدم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز