واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پی بی احترامی به عکاسان ورزشی در حاشیه مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۱۶۴۳
واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پی بی احترامی به عکاسان ورزشی در حاشیه مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پی اتفاقات ناگواری که برای تعدادی از عکاسان ورزشی استان اصفهان در جریان برگزاری مسابقات پرش با اسب رخ داد، در بیانیه ای عکاسان را یار دیرین ورزش دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ با انتشار عکسی در رسانه ها از زمین خوردن یکی از بانوان سوارکار در مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان اصفهان، هتاکی و بی احترامی هایی از سوی عوامل اجرایی هیئت سوارکاری به عکاسان ورزشی صورت گرفت که ناراحتی رسانه ها و عکاسان خبری را به همراه داشت.

سید محمد طباطبایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در واکنش به این اتفاقات در بیانه ای نوشت:

متاسفانه در یک رویداد ورزشی یک اتفاق ناگوار برای عکاسان محترم ورزشی استان رقم خورد که این برخورد ها نه تنها شایسته و زیبنده جایگاه رفیع این عزیزان نیست بلکه روح ورزش و فلسفه وجودی آن را نیز جریحه دار خواهد نمود.

عکاسان ورزشی یاران صدیق ورزش هستند، عزیزانی که در سرما و گرما و در شرایط خاص ویروس کرونا عاشقانه و ایثار گرانه همچنان در کنار رویدادها و مسابقات ورزشی حضور پر فروغ دارند و با به تصویر کشیدن شادیها،غمها و هیجانات ورزشی لحظات خاص و ناب را به تصویر می کشند و با هنرمندی به ورزش و لحظات آن روح وحیات می دهند.

اینجانب ضمن تقبیح اتفاقات ناگوار برای این عزیزان به جد اعلام می نمایم که حفظ شان و جایگاه خبرنگاران و عکاسان ورزشی در میادین ورزشی با مسئولین برگزاری مسابقات می باشد، ایجاد فضای امن و در خور شان برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی قبل از برگزاری هر رویدادی از وظایف مسئولین امر می باشد تا خبرنگاران و عکاسان ورزشی بتوانند به رسالت خطیر خود با طیب خاطر بپردازند.

رجاء واثق دارم بخش مهمی از ترسیم جایگاه رفیع ورزش استان اصفهان در ورزش کشور، مرهون جانهای پاک خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان است که عاشقانه و مخلصانه به پای شمع وجود ورزش دیار نصف جهان سوخته است و امیدوارم خانواده بزرگ ورزش استان اصفهان در سایه الطاف الهی و با همدلی و همکاری همچون گذشته زمینه ساز موفقیتهای بزرگ برای ورزش استان در میادین ملی،آسیایی وجهانی باشند.

دوام توفیقات جامعه بزرگ ورزش استان را از خداوند منان مسئلت دارم.

سید محمد طباطبایی

مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز