آموزش و پرورش ویترینی از آموزش حضوری و غیرحضوری است؛ خانواده‌ها نوع آموزش را انتخاب کنند

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۲۲۰۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش ویترینی از آموزش حضوری و غیرحضوری است و خانواده‌ها مخیر به انتخاب این نوع آموزش هستند؛ هیچ دانش‌آموزی مکلف به آموزش حضوری نیست؛ ولی ما موظفیم هر دو نوع آموزش را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد اعتدادی صبح امروز در آیین نواختن زنگ دفاع مقدس، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: نوجوانان ما در این سن دنبال قهرمان و الگویی برای زندگی می‌گردند؛ هفته دفاع مقدس بهترین فرصتی است که فرهنگیان به طور ویژه با تبیین و تحلیل دوران دفاع مقدس، می‌توانند بهترین قهرمانان را به دانش‌آموزان یادآوری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص مسائل اخیر و جاری آموزش و پرورش بیان کرد: دوگانگی کاذبی میان آموزش و سلامت ایجاد شده است؛ سال گذشته آموزش را در فضای مجازی شروع کردیم که تا پایان خرداد ادامه داشت؛ هجمه زیادی به آموزش و پرورش وارد شد و عده‌ای این مسأله را به چالش کشیدند.

وی افزود: امروز که سیاست بر آموزش حضوری با رعایت کامل پروتکل‌ها است، در میدان آمده‌اند که چرا آموزش را تعطیل نمی‌کنید؟ این افراد به دنبال مسائل دیگری هستند و دلسوز نظام تعلیم و تربیت نیستند؛ آموزش و سلامت هر دو مهم است بنابراین آموزش تعطیل شدنی نیست.

اعتدادی در ادامه گفت: آموزش و پرورش ویترینی از آموزش حضوری و غیرحضوری است و خانواده‌ها مخیر به انتخاب این نوع آموزش هستند؛ هیچ دانش‌آموزی مکلف به آموزش حضوری نیست؛ ولی ما موظفیم هر دو نوع آموزش را داشته باشیم.

جمعیت هر کلاس به 10 نفر میرسد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این قول را می‌دهیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را به نحو احسن رعایت کنیم، نگران سلامت فرزندان هستیم و برای این کار ساعت آموزشی باید به حداقل خود برسد و جمعیت هر کلاس از ۴۰ نفر  به ۱۰ نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پروش با مسأله جمعی رو به رو هستیم و همه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند تا تصمیم واحدی گرفته شود، بیان کرد: پایدارترین توسط تصمیم تصمیمی است که خانواده‌ها و دیگر دستگاه‌ها در آن مشارکت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز