درنشست مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید شد:

اعلام آمادگی شرکت پالایش نفت اصفهان برای تعامل دوسویه با اعضاء اتاق بازرگانی

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۳۳۳۱
در نشست مشترک مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان با رئیس و چند تن از اعضای هیأت‌ نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، شرکت پالایش نفت اصفهان به منظور تعامل دو سویه با اعضاء اتاق اصفهان در زمینه تامین تجهیزات، قطعات و استفاده از تولیدات ساخت داخل و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت های پتروشیمی و پالایشی اعلام آمادگی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در این نشست مسعود گلشیرازی ضمن اشاره به پتانسیل های موجود در اتاق بازرگانی اصفهان و انجام اقدامات زیرساختی در راستای کمک به حل مشکلات فعالان اقتصادی اصفهان، سرمایه گذاری اتاق در پروژه هایی چون نمایشگاه بین المللی اصفهان، شرکت تامین آب و استفاده از آب فراسرزمینی برای کمک به تامین آب مورد نیاز صنایع استان و ایجاد صندوق قرض الحسنه حمایت از فعالان اقتصادی را ازجمله این اقدامات بیان کرد.

 وی ضمن توصیه به شرکت پالایش نفت اصفهان برای استفاده از خدمات اتاق برای رفع مشکلات موجود تصریح کرد: با توجه به اینکه مسایل مبتلابه این شرکت، جزو مشکلات کلان صنایع است، با استفاده از بسترهایی نظیر ستاد تسهیل، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد اقتصاد مقاومتی و ... همچنین خدمات مربوط به شتاب دهنده های مختلف موجود در اتاق اصفهان؛ از جمله شتاب دهنده صادراتی در شرایط بحرانی کنونی می توان در راستای پیگیری و رفع بسیاری از مشکلات قدم برداشت.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان ضمن دعوت از مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان برای عضویت در شورای گفتگوی استان گفت: با ظرفیت موجود در این شورا و تعامل و همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی می توان مشکلات آنها را مرتفع نمود. 

گلشیرازی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با توجه به خدمات محور شدن فعالیت های دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان، از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف اقتصادی استان و کشور استفاده شود.

در ادامه، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز با بیان اینکه 85 درصد تولیدات این شرکت فرآورده اصلی و 15 درصد فرآورده فرعی و ویژه است، ضمن قدردانی از تعامل دوسویه پالایشگاه و اتاق بازرگانی، ابراز امیدواری کرد همه مسئولان استانی در یک مسیر و برای بهبود شرایط استان گام بردارند و در این راستا از صنایعی که در جهت اقتصاد استان و کشور فعالیت می‌کنند، حمایت شود تا روزهای بهتری برای اصفهان رقم بخورد.

مرتضی ابراهیمی ضمن معرفی شرکت پالایش نفت اصفهان به‌عنوان اولین شرکت پالایشی در کشور از نظر تنوع تولید ابراز امیدواری نمود طرح های بهبود فرایندی این مجموعه و مشکلات از طریق تعامل هرچه بیش تر روسای دستگاه های اجرایی استان و پتانسیل های موجود در اتاق بازرگانی مرتفع شود.

در این نشست مقرر شد به منظور تقویت بنیه شرکت های عضو اتاق هم در استفاده از پیمانکاران ساخت و تجهیزات و هم در تامین مواد اولیه صنایع پایین دستی پالایشگاه جهت اعضا اتاق بازرگانی اصفهان از طریق تشکیل کارگروهی مشترک تمهیدات ویژه ای اندیشیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز