آخرین آمار ابتلا به کرونا در سوم مهرماه

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۳۴۶۰
آخرین آمار ابتلا به کرونا در سوم مهرماه
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا، بهبودیافته‌ها، ترخیص شدگان و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۲۱۲ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان وآران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۷۵ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و ۳۳۰ نفر است که از این تعداد ۲۱۲ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یوهایمراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی در خصوص اینکه در حال حاضر، بیمارستان‌های الزهرا، خورشید و عیسی بن مریم مرجع بستری بیماران کرونا است، خاطرنشان کرد: آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا هزار و ۴۹ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر بیمار فوتی مشکوک به کرونا ویروس و ۹ نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

نظر شما
پرونده ویژه