زلزله خور و بیابانک خسارت نداشت/ ۱۰ گروه عملیاتی و امدادی در منطقه زلزله‌زده سمیرم حضور دارند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۶۴۹۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله روز سه شنبه شهرستان خور و بیابانک در شرق اصفهان خسارت نداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ منصور شیشه فروش با اشاره به زمین لرزه شهرستان سمیرم گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز سه شنبه منطقه ونک از توابع شهرستان سمیرم واقع در جنوب استان اصفهان را لرزاند که پس از آن گروه‌های ارزیاب و امدادی در منطقه حضور یافتند تا در کنار امدادرسانی میزان خسارات را برآورد کنند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های لازم با مدیریت بحران شهرستان سمیرم اضافه کرد: این گروه‌ها متشکل از نهادهای هلال احمر، اداره‌های آب، برق، گاز و بنیاد مسکن در بخش‌ها و روستاهای مختلف حضور یافتند تا گزارش‌های خود را تکمیل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وقوع پس لرزه ۱.۵ ریشتری دقایقی پس از زلزله اصلی گزارش شد،  ادامه داد: بنا به گزارش اولیه آنان خسارت جانی نداشتیم اما دیوار دست کم ۲ باب منزل مسکونی و برخی پنجره‌های خانه‌ها ریخته است.

شیشه فروش تصریح کرد: با وجود اینکه منطقه کوهستانی است اما گروه‌های امدادی و عملیاتی به موقع در محل حضور یافتند و فعالیت خود را آغاز کردند.زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه و عمق آن در ۱۰ کیلومتری زمین و مختصات جغرافیایی این زمین لرزه ۵۱.۲۱ درجه عرض جغرافیایی و ۳۱.۶۶ درجه طول جغرافیایی بوده است.

منصور شیشه فروش گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)  ساعت ۱۱ و ۲۶ دقیقه سه شنبه شهرستان خور و بیابانک را لرزاند.

وی اضافه کرد: این زمین لرزه طول در جعرافیایی ۵۵.۱۱ و  عرض جغرافیایی ۳۳.۶ و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس اعلام گروه‌ ارزیاب خساراتی مشاهده نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز