لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا پایان آبان ماه

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۶۶۹۵
لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا پایان آبان ماه
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا پایان آبان ماه با مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا پایان آبان ماه روز گذشته (سه شنبه_۸آبان ماه) در کمیته حمل و نقل ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان مصوب شد و بعد از ظهر امروز نیز در ستاد مقابله با کرونا استان تصویب می شود.

وی افزود: لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا پایان آبان ماه منوط به تصویب در ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان است که با توجه به تصویب در کمیته حمل و نقل این ستاد در روز گذشته، تصویب آن حتمی است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد: مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان در حکم مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است و مصوبات ستاد ملی هم در حکم قانون است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد به ویژه بعد از ظهرها در شهر اصفهان لازم است، گفت: نگران ترافیک و شلوغی خیابان ها در بعد از ظهرها هستیم، ولی امیدواریم مردم به خاطر سلامتی خود و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا، کمتر به هسته مرکزی شهر بیایند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه با لغو طرح زوج و فرد حتما در هسته مرکزی شهر و رینگ اول ترافیکی مشکل ترافیکی خواهیم داشت، تصریح کرد: مشکل ترافیکی به ویژه در ساعت ۴ عصر تا ۹ شب در این محدوده نگران کننده است، به همین خاطر ضمن درک وضعیت فعلی از مردم درخواست می کنیم که در این ساعت ها کمتر در به هسته مرکزی شهر تردد کنند.

رئیس پلیس راهور استان بار دیگر با تاکید براینکه لغو طرح زوج و فرد به منزله نبود مشکل ترافیکی نیست، گفت: تراکم و تردد در هسته مرکزی شهر علاوه بر مشکل آلودگی، برای سلامت مردم نیز خطرآفرین است و باعث شیوع ویروس کرونا می شود.

وی با یادآوری اینکه پیش از این نیز صبح ها طرح زوج و فرد در اصفهان لغو شده بود، گفت: البته صبح ها مشکل ترافیکی خاصی نداشتیم، ولی بعد از ظهرها واقعا شاهد ترافیک سنگینی در شهر هستیم.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه باتوجه به وضعیت حاد شیوع کرونا در اصفهان یکسری محدودیت ها درحال برگشت است، گفت: یکی از موضوعات ممنوعیت پارک در حاشیه زاینده رود و توقف در حاشیه پارک ها و تفرجگاه ها است که در صورت تصویب در ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان، به احتمال زیاد مثل لغو طرح زوج و فرد مصوب می شود.

رئیس پلیس راهور استان به خطر توقف در حاشیه بزرگراه ها اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه با ممنوعیت توقف در حاشیه زاینده رود و تفرجگاه ها، برخی رانندگان در حاشیه بزرگراه ها پارک می کنند که هم خلاف قانون است و هم منجر به حوادث بسیار بدی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز