رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

اصفهان در مسیر پیوستن به شبکه شهرهای دوستدار سالمند جهان

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰۹
اصفهان در مسیر پیوستن به شبکه شهرهای دوستدار سالمند جهان
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دبیر خانه شهر دوستدار سالمند را در شهرداری اصفهان ایجاد کردیم و از دوسال گذشته مجموعه اقدامات ثمر بخشی را داشته ایم، همچنین با ورود به این تعامل تلاشمان این است که به شبکه شهرهای دوستدار سالمند جهان بپیوندیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، کوروش محمدی بعد از ظهر امروز در برنامه هفته تکریم سالمندان گفت: همه ایام سال هفته سالمندی است و نباید فقط در هفته سالمندان به سالمندان توجه کنیم. یکی از سیاست های اولویت دار شهری در اصفهان از دوسال گذشته توجه ویژه به زیر ساخت های زیست پذیری در شهر اصفهان بوده که شهری مناسب برای زیستن سالمندان یکی از این معیار های زیست پذیری است.

وی ادامه داد: سالمندی را به عنوان فصل خردمندی جامعه انسانی میشناسیم و باید باور کنیم این فصل تجربه یکی از نیاز های اساسی جامعه ما است. اگر نتوانیم افکار خود را نسبت به قشر مهم سالمند تغییر ندهیم قطعا در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: ما در مسیری که داشته ایم نگاهمان مبتنی در چند حوزه مطرح کردیم و تلاش ما بر این بوده که شهرمان را به عنوان شهر زیست پذیر، باورپذیر کنیم. شهری که در باورهای خود دچار مشکل شود نمی تواند زیست پذیر شود. در گام بعدی به عنوان تغییر زیر ساخت ها اقداماتی انجام دهیم و با هم افزایی هایی که با دستگاه های مختلف جامعه در حال انجام است و با تعامل در حال حرکت در ای مسیر هستیم.

محمدی تصریح کرد: دبیر خانه شهر دوستدار سالمند را در شهرداری اصفهان ایجاد کردیم و از دوسال گذشته مجموعه اقدامات ثمر بخشی را داشته ایم، همچنین با ورود به این تعامل تلاشمان این است که به شبکه شهرهای دوستدار سالمند جهان بپیوندیم.

وی خاطرنشان کرد: ما از زیر ساخت های شهردوستدار سالمندان در محوریت های گوناگون بسیار فاصله داریم و این در حالی است که اصفهان از بیشتر استان ها گام های رو به جلویی برداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز