شهردار اصفهان:

ضد عفونی معابری شهری از سر گرفته شد/ اقدامات برای مبارزه با این ویروس تشدید شده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۷۵۴۸
ضد عفونی معابری شهری از سر گرفته شد/ اقدامات برای مبارزه با این ویروس تشدید شده است
شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری با ضدعفونی تمام معابر اصلی شهر، اتوبوس‌ها، مترو و میادین تلاش همه جانبه و جدی انجام داد تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود، افزود: در یک بازده زمانی با بسیج عمومی، غلبه بر ویروس کرونا به طور نسبی اتفاق افتاد، اما امروز با اعلام شرایط ویژه توسط ستاد استانی کرونا، اقدامات برای مبارزه با این ویروس تشدید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۲ مهرماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کرونایی، شهر اصفهان را با مشکلات زیادی رو به رو کرده است.

وی افزود: از هفته گذشته همچون بسیاری از شهروندان به کرونا مبتلا شدم و با ماندن در قرنطینه خانگی در شرایط بهبودی قرار دارم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا انجام می‌دهد، تصریح کرد: چنانچه شهروندان راهکار مناسب‌تری برای حفظ سلامتی مردم در نظر دارند، می‌توانند مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷، شبکه‌های اجتماعی و وب سایت شهرداری اعلام کنند تا تمام پیشنهادات مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان برای مساعد شدن شرایط کرونایی، گفت: الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات تا لغو تمام رویدادهای حضوری، فرهنگی و اجتماعی از جمله اقدامات انجام شده به شمار می‌آید.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری با ضدعفونی تمام معابر اصلی شهر، اتوبوس‌ها، مترو و میادین تلاش همه جانبه و جدی انجام داد تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود، افزود: در یک بازده زمانی با بسیج عمومی، غلبه بر ویروس کرونا به طور نسبی اتفاق افتاد، اما امروز با اعلام شرایط ویژه توسط ستاد استانی کرونا، اقدامات برای مبارزه با این ویروس تشدید شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی، فردا (یکشنبه) ویژه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» برگزار نمی‌شود و در فرصت دیگری اجرای این برنامه را جبران خواهیم کرد.

شهردار اصفهان با توصیه به تمام شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت غلبه بر ویروس کرونا، گفت: می‌توان با همدلی و تلاش همه جانبه از شرایط سخت امروز عبور کرد.

وی در خصوص ضدعفونی دوباره معابر شهر همچون اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه سال‌جاری، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی، ستاد کرونای شهرداری فعال و تصمیمات جدیدی گرفته شده و در صورت نیاز بار دیگر ضدعفونی معابر شهر را انجام خواهیم داد.

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرداری از انجام هر اقدامی برای کنترل شیوع ویروس کرونا دریغ نخواهد کرد، افزود: از جامعه پزشکان، پرستاران و تمامی کار درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که در این شرایط سخت ایثارگرانه ایستاده‌اند تا بر کرونا غلبه کنیم، قدردانی می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز