کارگروه اجتماعی وفرهنگی، سلامت، بانوان وخانواده استان از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۹۰۴۶
کارگروه اجتماعی وفرهنگی، سلامت، بانوان وخانواده استان از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری اصفهان گفت:کارگروه اجتماعی ،فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است و مدیران مرتبط باید در جلسات این کارگروه حضور فعال تری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدرقاسمی معاون استاندار در جلسه کارگروه اجتماعی ،فرهنگی، سلامت،بانوان و خانواده استان گفت: متاسفانه برخی از مدیران به اهمیت وجایگاه این کار گروه واقف نبوده وبا عدم حضورشان تصمیم گیری وپیگیری مصوبات را با مشکل مواجه می سازند که ضرورت دارد در جلسات آتی حضوری پررنگ تر داشته ودر غیر اینصورت از اعزام نماینده اجتناب نمایند که در این راستا دبیر خانه کارگروه موظف است به این امر دقیقا نظارت نماید.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی باتوجه به شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ دوگانگی در امر تعطیلی دستگاهها وصنوف از یک طرف و مبارزه با بیماری را از طرفی دیگرچالشی سخت ارزیابی نموده وتنها راهکار را در شرایط موجود کشور رعایت پروتکل های بهداشتی توصیف کرد.

قاسمی از کلیه اعضا خواست دیدگاهها ونقطه نظرات خود را در راستای اجتماعی نمودن مبارزه با بیماری کووید ۱۹ را جهت طرح در ستاد استانی مبارزه به بیماری به دبیر خانه در اسرع وقت منعکس نمایند.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری اصفهان رعایت پروتکل ها را با نگاه اجتماعی واعتقادی یک روش کارامد وتاثیر گذار برشمرد.

وی با اشاره به دستور کار جلسه تاکید کرد: دبیرخانه کار گروه کمبود اعتبارات دانشگاههای علوم پزشکی استان وکاشان را در راستای کنترل بیماری سالک وهمچنین کمبود اعتبارات مبارزه با بیماریهای مشترک انسان ودام را به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان منعکس نماید

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه باید راه اندازی مرکز ماده ۱۶ زنان در استان توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پیگیری گردد، افزود: باید متولی آن براساس ضوابط مشخص گردد ضمنا پس از راه اندازی این مرکز می توان بخشی از افراد تحت پوشش سامانسرای بانوان تحت نظارت این مرکز قرار گیرند.

در ادامه سید محسن سجاد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لحاظ بست فرهنگی در مناسبات اجتماعی، دستاوردهای این کارگروه در زمینه های مختلف را تشریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز