مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان:

پیشرفت پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) به ۷۲ درصد رسید

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۴
پیشرفت پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) به ۷۲ درصد رسید
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه زمان قرارداد شهرداری با پیمانکار پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) تا نیمه آبان ماه است، پیشرفت طرح تاکنون به 72 درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد فیض با اشاره به اجرای طرح ساماندهی میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: این میدان جزو میادین دارای سبقه و هویت تاریخی و یکی از اثرهای مهم معماری و اتصال بین چهارباغ عباسی، خیابان سپه و محور گردشگری دولتخانه صفوی است.

وی ادامه داد: برای ساماندهی این میدان شش هزار متری، از انواع سنگ های هتن آباد و تراورتن برای سنگ کاری استفاده شده و طرح آن دارای پیاده راه، باند دوچرخه سواری، سواره رو و فضای سبز است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ساماندهی میدان امام حسین (ع) تاکنون 72 درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: تاریخ قرارداد شهرداری با پیمانکار این طرح تا 15 آبانماه سال جاری است اما سعی می کنیم این طرح را زودتر به پایان رسانده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها قسمت شرق میدان جزو اولین بخش هایی بود که در دست اقدام قرار گرفت چراکه ترافیک از خیابان های باغ گلدسته، چهارباغ پایین و سپه به میدان وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه مباحث ترافیکی و تحویل گرفتن خیابان های اطراف میدان برای آغاز عملیات عمرانی از عوامل زمان بر در اجرای طرح بود، گفت: در ابتدای کار ما فقط یک ششم پروژه را در اختیار داشتیم که به مرور به یک چهارم و 60 درصد افزایش یافت که این موضوع در زمان اجرای طرح تاثیرگذار است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، نوسانات قیمت مصالح را از دیگر عوامل تاثیرگذار در زمان اجرای طرح عنوان و اظهار کرد: تاکنون هیچ عاملی پروژه را تعطیل نکرده است و با توجه به اینکه نوع این طرح ظریف کاری است، نمی توان شیفت های شبانه را فعال کرد.

وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی میدان امام حسین (ع) به جز در بخش جنوبی به پایان رسیده است، گفت: اولویت اتمام پروژه با بخش شرقی است تا بار ترافیکی خیابان های باغ گلدسته، سپه و چهاباغ پایین را بتوانیم مدیریت کنیم.

فیض افزود: در همین راستا سعی داریم، بخش شرقی میدان را تا  حدود 10 روز دیگر تکمیل کنیم اما امکان تحویل آن به دلیل آماده نبودن برای تردد خودرو و عابران تا چند روز بعد از آن فراهم نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز