شهردار اصفهان:

مطالبه‌گر حقابه زیست محیطی رودخانه زاینده رود هستم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۰۸۳۰
مطالبه‌گر حقابه زیست محیطی رودخانه زاینده رود هستم
شهردار اصفهان گفت: به عنوان شهردار اصفهان همواره خودم را مطالبه‌گر حقابه زیست محیطی رودخانه برای جاری بودن و حفظ زیست بوم آن می‌دانم و تاکنون تا حد امکان در این راستا تلاش کرده و در آینده نیز از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نخواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت‌الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با گرامیداشت ۱۸ مهرماه روز «نکوداشت زاینده رود» که به همت فعالان مدنی نام‌گذاری شده، اظهار کرد: زاینده‌رود به عنوان یک میراث طبیعی تنها به مردم شهر اصفهان تعلق ندارد، بلکه متعلق به تمام ایرانیان است.

وی تاکید کرد: به عنوان شهردار اصفهان همواره خودم را مطالبه‌گر حقابه زیست محیطی رودخانه برای جاری بودن و حفظ زیست بوم آن می‌دانم و تاکنون تا حد امکان در این راستا تلاش کرده و در آینده نیز از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نخواهم کرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه زاینده‌رود ریشه درخت تنومند تمدن در مرکز ایران است، اظهار امیدواری کرد: زاینده‌رود تا همیشه از سراب تا پایاب جاری باشد.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط بحرانی کرونا این هفته برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» به صورت محدود برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه پروژه‌های عمرانی و خدماتی مختلفی در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان (باغ رضوان) افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

نوروزی افزود: شهروندان به خوبی می‌دانند که این روزها کارکنان سازمان آرامستان‌ها در شرایط سخت و خطرناکی مشغول فعالیت هستند و از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا نسبت به تغسیل و تکفین تمام متوفیان از جمله متوفیان کرونایی با رعایت تمام نکات شرعی و بهداشتی اقدام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: کارکنان سازمان آرامستان‌ها خدمات زیادی را در خاموشی و به دور از چشم مردم انجام می‌دهند که از آنها به خاطر فعالیت در این شرایط سخت قدردانی می‌کنیم.

شهردار اصفهان ابراز تأسف از درگذشت «استاد محمد رضا شجریان» گفت: استاد شجریان اعتبار هنر و هنرمندی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز