۱۰۹ نقطه پرخطر جاده ای در استان اصفهان شناسایی شده است

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۲۲۵۶
۱۰۹ نقطه پرخطر جاده ای در استان اصفهان شناسایی شده است
۱۰۹ نقطه پرخطر مصوب در استان اصفهان وجود دارد، مشکل حدود ۵۰ درصد از این نقاط پرخطر رفع شده است و در تلاش هستیم تا در بقیه این نقاط را نیز اقدامات لازم برای رفع خطر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرزاد دادخواه با اشاره به ا


ینکه ۱۰۹ نقطه پرخطر مصوب در استان اصفهان وجود دارد، گفت: مشکل حدود ۵۰ درصد از این نقاط پرخطر رفع  شده است و در تلاش هستیم تا در بقیه این نقاط را نیز اقدامات لازم برای رفع خطر انجام شود.

وی با اشاره به این که این نقاط با استفاده از تقاطع‌های غیرهمسطح، تعریض جاده، ایمن سازی و غیره رفع خطر شده‌اند، ابراز داشت: همچنین در سال جاری تاکنون ۳۸۹ نقطه دیگر نیز در استان اصفهان توسط کارشناسان مربوطه مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه این نقاط بازرسی شده اولویت بندی می‌شوند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات لازم این نقاط در سریع‌ترین زمان ممکن رفع خطر شود تا شاهد کاهش سوانح و تصادفات رانندگی باشیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت راه‌های استان اصفهان اختصاص داده شده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات موجود افزایش قیمت قیر است که باعث شده است بسیاری از پروژه‌ها با وقفه روبرو شود.

دادخواه با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و زمستان و احتمال بارش نزولات جوی بیان داشت: اقدامات و پیش بینی‌های لازم برای تجهیز راهدارخانه‌ها انجام شده است تا در صورت وقوع سیل احتمالی آمادگی های لازم را داشته بشایم.

وی افزود: برای نقاط بحرانی در سطح استان اصفهان هم اقداماتی مانند تخلیه پل‌ها، لایروبی و غیره انجام شده است تا از رخ دادن هرگونه اتفاق غیرمنتظره پیشگیری شود.

نظر شما