علی‌اکبر ابرقوئی نژاد:

هیئت فوتبال اصفهان به فردی با ارتباطات اقتصادی و اجتماعی نیاز دارد/ انتخابات پرشوری را پیش‌بینی می‌کنم

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۴۰۸
هیئت فوتبال اصفهان به فردی با ارتباطات اقتصادی و اجتماعی نیاز دارد/ انتخابات پرشوری را پیش‌بینی می‌کنم
رئیس اسبق هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار می‌شود صلاح نمی‌بینم اکنون در مورد عملکرد چهار سال گذشته این هیئت صحبتی داشته باشم و ترجیح می‌دهم پس از این انتخابات به هر سؤالی دراین‌باره پاسخ دهم.

علی‌اکبر ابرقوئی نژاد در گفتگو با خبرنگار برنا در اصفهان گفت: هیئت فوتبال مهمترین هیئت ورزشی هر استان بوده و تقریبا 80 درصد نگاه‌های ورزش و جامعه به سمت فوتبال است. بر این اساس لازم است رئیس هیئت آن هم دارای ویژگی خاص باشد، بویژه در استان اصفهان که جایگاه بالایی در کشور و آسیا داشته و در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی شناخته شده است.

وی در مورد ویژگی‌های کاندیدای مناسب برای این مسند ادامه داد: فرد منتخب باید مدیریت کلان داشته باشد به این ترتیب که ارتباطات زیادی با مجموعه‌های مختلف، نهادهای حقوقی و افراد حقیقی را به همراه ارتباطات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد. فرد مناسب باید این توانمندی را داشته باشد که بودجه لازم برای اداره هیئت را جذب کرده و شرایطی به وجود آورد که پیشرفت و توسعه فوتبال بویژه فوتبال پایه رقم بخورد.

وی افزود: بنابراین باید تجربه کافی و وافی را در این زمینه‌ها کسب کرده باشد و بتواند به‌درستی در آن ورود کند. معتقدم کاندیداهایی که عزم انتخاب به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال را دارند باید این شرایط را داشته باشند.

ابرقوئی نژاد در مورد بررسی کاندیداهای ریاست این دوره از هیئت فوتبال استان اصفهان بیان داشت: چون شب انتخابات است صلاح نمی‌بینم وارد مصداق مشخصی شوم. وی افزود: اعضای مجمع هیئت فوتبال استان اصفهان 46 نفر هستند و تنها هیئتی در استان است که این تعداد عضو دارد چرا که بیشتر هیئت‌های دیگر 18 -19 نفر اعضای مجمع هستند. این در حالی است که تقریبا تعداد قابل‌توجهی از اعضای مجمع هیئت فوتبال عصاره فوتبال و از خاک خوردگان این ورزش هستند همچنین تلاش شده است در شهرستان‌ها فردی انتخاب شود که او نیز خاک خورده فوتبال آن شهرستان بوده باشد. به همین ترتیب نمایندگانی از مربیان، داوران، بازیکنان و کمیته‌های مختلف در هیئت هستند که رأی تأثیرگذاری در انتخابات خواهند داشت.

وی ادامه داد: معتقدم فردا جمع بزرگ و تأثیرگذاری را شاهد خواهیم بود که در کنار رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس فدراسیون فوتبال کشور مجموعه وزینی را تشکیل می‌دهند. این تکاپویی که من احساس کرده‌ام ویژگی خاصی داشته و انتخابات پرشوری را در مجمع خواهیم دید.

رئیس اسبق هیئت فوتبال استان اصفهان که سه دوره متوالی در این سمت فعالیت داشت در واکنش به عملکرد هیئت فوتبال استان اصفهان در چهار سال گذشته گفت:4 سال پیش وقتی از هیئت رفتم هیچ صحبتی نکردم و همچنین تصمیم داشته‌ام بعد از پایان این دوره چهارساله درباره موضوعات مختلف صحبت کنم. وی افزود: هر کسی که انتخاب شود در تصمیم من اثری ندارد و فقط می‌خواستم درگیر قضایای این چهار سال نشوم. چون 14 سال رئیس هیئت فوتبال بوده‌ام می‌توانم در مورد موارد و مسائل بسیار زیادی صحبت کنم.

ابرقوئی نژاد در انتها اظهار داشت: مدیر فعال اجتماعی، اقتصادی و ورزشی بوده‌ام و در این چهار سال در دو شرکت مهم و بزرگ اصفهان فعالیت داشته‌ام اما به‌طور کامل از جریان ورزش فوتبال خارج شدم. اگر می‌خواستم کاندید شوم همان دوره به فعالیتم ادامه می‌دادم اما به نظرم مدتی 14 سالی که در فوتبال فعالیت داشتم کفایت می‌کرد. الآن هم امیدوارم فرد شایسته‌ای انتخاب شده و جایگاه بهتری را برای فوتبال اصفهان کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز