رییس جدید هئیت فوتبال اصفهان:

حق فوتبال اصفهان را می‌گیریم/ از جنس فوتبال هستم و درد آن را میدانم

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۲۵۹۶
حق فوتبال اصفهان را می‌گیریم/ از جنس فوتبال هستم و درد آن را میدانم
رییس جدید هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: از جنس فوتبال هستم و با توجه به حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان که بعد از مدت‌ها، فردی از جنس ورزش استان است در این مسیر همسو برای ارتقای فوتبال اصفهان قدم برمیدارم.

علی طاهری پس از اعلام نتایج انتخابات رییس هئیت فوتبال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد امروز اعضای مجمع فوتبال را بدهم.

وی افزود: در ۱۴ سال ریاست آقای ابرقویی نژاد و چهار سال ریاست آقای هراتیان اقدامات شایسته تقدیر برای فوتبال اصفهان انجام شد و نقاط قوت زیادی وجود دارد اما در راستای برطرف کردن نقاط ضعف به تلاش بیشتری نیاز است.

طاهری تاکید کرد: من از جنس فوتبال هستم و به درد فوتبال اصفهان و مشکلاتی که فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی وجود دارد آگاه هستم. شعار نمیدهم بلکه قصد دارم در عمل فوتبال اصفهان را به جایگاه که شایسته آن است برسانم.

وی گفت: نباید فوتبال حرفه‌ای اصفهان به دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان خلاصه شود و باید باشگاه‌ها را بیش از پیش تقویت کنیم.

رییس هیئت فوتبال اصفهان تصریح کرد: بنا دارم در سمت جدید از کمک اهالی فوتبال که این مدت از فوتبال دور بوده‌اند بهره‌مند شوم تا به کمک ایشان حق فوتبال استان اصفهان را بگیریم.

صبح امروز انتخابات رییس هئیت فوتبال استان اصفهان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در هتل کوثر اصفهان برگزار و علی طاهری با کسب 28 رای به عنوان رییس هیئت فوتبال اصفهان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز