امضای تفاهم‌نامه همکاری میان باشگاه سپاهان و پلیس راهور اصفهان

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۳۴۵۸
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان باشگاه سپاهان و پلیس راهور اصفهان
باشگاه سپاهان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با پلیس راهور استان اصفهان در قالب تفاهم نامه همکاری به توافقاتی دست یافت.

به گزارش خبرگزایر برنا در اصفهان؛ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، این باشگاه با پلیس راهور استان اصفهان در قالب تفاهم نامه همکاری به توافقاتی دست یافت.

در دیداری که محمدرضاساکت مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان با سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان داشت؛ تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان اصفهانی، به‌ویژه  هواداران باشگاه سپاهان و به‌طور خاص موتورسیکلت سواران به امضا رسید.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان سرهنگ محمدی در همین رابطه گفت: درکنار اقدامات بازدارنده، رویکرد فرهنگی از اولویت‌های پلیس راهور است و در زمینه اقدامات فرهنگ‌ ترافیک، هر سازمانی باید زیبنده اصفهان فعالیت کند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین شهروندان، از شدت حوادث بکاهیم.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه‌ فرهنگی‌ ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک هفته ناجا گفت: باشگاه سپاهان‌ بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی، باهمکاری پلیس راهور، داوطلبانه در زمینه ارتقای فرهنگ‌ ترافیک شهروندان اصفهانی به‌ویژه موتورسکلت سواران‌، وارد میدان عمل خواهد شد.

در این نشست ارائه تسهیلات ویژه برای هواداران قانونمند و همچنین اعطای کلاه ایمنی با رنگ و لوگوی  باشگاه سپاهان  به موتورسواران و هواداران این باشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فیروزی، معاون اجرایی باشگاه سپاهان و برخی از مدیران باشگاه، در این جلسه مدیرعامل باشگاه سپاهان را همراهی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز