مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان :

در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، باشگاه ها تعطیل خواهند شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۴۱۰۱
در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، باشگاه ها تعطیل خواهند شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در صورتی که باشگاه ها نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم را اجرایی نکنند نسبت به تعطیلی آن باشگاه اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست اظهار کرد: در صورتی که باشگاه ها نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم را اجرایی نکنند نسبت به تعطیلی آن باشگاه اقدام خواهد شد.

وی در ارتباط با بازرسی و نظارت کامل بر فعالیتهای باشگاههای ورزشی گفت: تیمهای بازرسی توسط اداره کل ورزش و جوانان مشخص و تشکیل تا نسبت به بازرسی مستمر بر فعالیت های باشگاهها در شرایط کرونا نظارت داشته باشند. همچنین هیات پزشکی ورزشی به اتفاق نمایندگان بهداشت و درمان استان با تیمهای نظارتی همکاری کند.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: ساختن حق و حقوق باشگاه داران استان اصفهان در راستای انجام فعالیت های ورزشی و خدماتی که باشگاه های ورزشی جهت بالا بردن سطح سلامتی جامعه در شرایط کنونی داشته باشند اهمیت بالایی دارد. بیش از هزار و پانصد باشگاه ورزشی در سطح استان اصفهان فعالیت می کنند که می بایست مسئولین نسبت به دغدغه فعالیت ها و مباحث معیشتی آنان اهتمام ورزند.

این نشست با حضور  دبیر ستاد مقابله با کرونا استان، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، شیشه فروش مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان استان در محل استانداری اصفهان تشکیل شد، مقرر گردید فعالیت باشگاه های ورزشی استان اصفهان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصد در هر سانس مجددا آغاز گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز