پایان محدودیتهای کرونایی در استان اصفهان

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۴۳۱۸
پایان محدودیتهای کرونایی در استان اصفهان
ممنوعیت آمد و شد تا روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه در پنج استان کشور، این طرح از بعد از ظهر فردا در همه مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان لغو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا از پایان مهلت محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ممنوعیت آمد و شد تا روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه در پنج استان کشور، این طرح از بعد از ظهر فردا در همه مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان لغو می‌شود.

وی درباره محدودیت مشاغل پرخطر و برگزاری کلاس‌های درس نیز، افزود: ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی مشاغل پر خطر را تا پایان ماه صفر تمدید کرده بود و کلاس‌های درس نیز به صورت غیر حضوری در این مدت برگزار می‌شد ولی با پایان ماه صفر از فردا یکشنبه آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های درس حضوری یا ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) تصمیم می‌گیرد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان درباره احتمال مصوبه جدید برای استان، خاطرنشان کرد: هم اکنون مصوبه جدیدی نداریم و برای تصمیم‌گیری جدید در صورت لزوم جلسه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز