محدودیت کرونایی در پارک‌های اصفهان همچنان برقرار است

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۵۱۰۱
محدودیت کرونایی در پارک‌های اصفهان همچنان برقرار است
مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر با توجه به تصمیم ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرداری اصفهان روشنایی پارک‌ها تنها به میزان ۴۰ درصد برقرار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید مهدی حسینی اظهار کرد: آبنماهای شهر در ساعات بعد از ظهر به جز برخی میادین و چهارراه‌های خاص خاموش است.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان متنوع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌های تأسیسات شهری را در اختیار دارد که شامل تمامی تأسیسات آبرسانی و آبیاری، آب‌نماها، روشنایی پارک‌ها و اماکن عمومی، نورپردازی ابنیه تاریخی و معاصر، پل‌های معابر اصلی شهر، شبکه توزیع برق محلی شهرداری و تجهیزات مربوط به مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و بازی کودکان در پارک‌هاست.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در شهر اصفهان بیش از یک میلیون تجهیز برای نگهداری در اختیار مدیریت بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری است که بموقع و بر اساس برنامه زمان‌بندی سرویس‌دهی می‌شوند.

وی با اشاره به انجام سرویس‌های دوره‌ای برای نگهداری این تجهیزات و تأسیسات شهری، گفت: سیستم‌های آبیاری، آب‌نماها و سامانه‌های روشنایی پارک‌ها هر روز کنترل، رصد و پایش می‌شود.

حسینی تمرکز بر مبحث توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و استفاده از آن و جذب سرمایه‌ها و اعتبارات ملی و استانی را از جمله اهداف این مدیریت در سال جاری دانست و تصریح کرد: ایجاد بازار انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اجرایی برای تعیین تکلیف تجهیزات و تأسیسات که بلاتکلیف است، جزو اولویت‌های این مدیریت به شمار می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز