یک تاکسی پر از گوشی های قاچاق

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۵۱۳۵
یک تاکسی پر از گوشی های قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله گوشی های تلفن همراه خارجی به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از یک تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران کلانتری 15 "گلشهر " شهرستان "گلپایگان" حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تاکسی پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی های لازم این خودرو بازرسی شد که 215 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی و لوازم جانبی مربوطه کشف شد، گفت: راننده تاکسی مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام شده است، ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و راننده تاکسی برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ هاشمی فر تاکید کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی کشور و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و افرادی که در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق فعالیت می کنند بدانند با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز