تصادف زنجیره ای در اتوبان، یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۶۲۸۲
تصادف زنجیره ای در اتوبان، یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تصادف زنجیره ای 4 خودروی سبک و یک کامیون در اتوبان شهید "میثمی" و فوت یک نفر و مصدوم شدن 4 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "محمدرضا محمدی" گفت: ماموران گشت پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از وقوع یک تصادف زنجیره ای در اتوبان شهید "میثمی" مطلع و به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه رانندگی 4 سواری؛ پراید111 ، وانت پیکان ،آریسان و ساینا با یکدیگر برخورد می کنند و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در حال بررسی صحنه و علت وقوع حادثه بوده اند که ناگهان یک کامیون ولوو نیز با این خودروها و یک سرباز تصادف می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه بر اثر این حادثه رانندگی راننده وانت پیکان در دم فوت، سربازی که در حال بررسی صحنه تصادف بوده و 3  سرنشین دیگر خودروها نیز مصدوم می شوند.

سرهنگ محمدی بیان داشت: علت کارشناسی وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه همه ساله تعداد زیادی از کارکنان نیروی انتظامی در راه تامین نظم و امنیت جامعه، مصدوم، مجروح و شهید می شوند و خالصانه خدمت رسانی می کنند، از رانندگان خواست، فاصله طولی را رعایت کنند، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز