سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

جدیتی برای اجرای تصمیمات نصفه و نیمه ستاد کرونا وجود ندارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۶۷۳۵
جدیتی برای اجرای تصمیمات نصفه و نیمه ستاد کرونا وجود ندارد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دستورالعمل‌ها و محدودیت‌هایی که در ستاد مقابله با کرونا حتی به صورت نصفه نیمه وضع می شود باید با جدیت اعمال شود تا در این صورت شاید حتی در فصل پاییز هم بتوانیم شاهد روند کاهشی شیوع کرونا در جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا گفت: دستورالعمل‌ها و محدودیت‌هایی که در ستاد مقابله با کرونا حتی به صورت نصفه نیمه وضع می شود باید با جدیت اعمال شود تا در این صورت شاید حتی در فصل پاییز هم بتوانیم شاهد روند کاهشی شیوع کرونا در جامعه باشیم.

وی افزود: با ادامه روند فعلی شیوع کرونا در استان قطعا با مشکل اساسی برای بستری و ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مواجه می شویم و با وجود وضعیت بسیار قرمز شیوع کرونا در استان که حتی از اسفند و فروردین گذشته نیز شدیدتر است، تغییر محسوسی در رفتار مردم نمی بینیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: هنوز اواخر مهرماه هستیم و زمانی که به اواخر آبان و آذرماه برسیم قطعا نگرانی بیشتری خواهیم داشت، به طوری که اگر تعداد بیماران به ۲ هزار نفر برسد مجبوریم بسیاری از تخت های بیمارستانی که برای ارائه خدمت به سایر بیماران است را هم وارد مدار درمان بیماران کووید ۱۹ کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز