سامانه رصد هوشمند نهادها و اصناف در اصفهان اجرایی می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۸۴۳۲
سامانه رصد هوشمند نهادها و اصناف در اصفهان اجرایی می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: کمیته راهبری سامانه رصد نهادها و اصناف در طرح فاصله‌گذاری هوشمند تشکیل شد و به زودی در دسترس شهروندان این استان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید حسن قاضی عسگر در جلسه سامانه رصد اجرای فاصله گذاری هوشمند گفت: همه صنوف، بانک‌ها، ادارت و کسب و کارهای فعال استان مورد نظارت مردمی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: همچنین همه سطوح موظف هستند Qr کد را از سامانه ماسک پرینت کرده و در معرض دید عموم قرار دهند تا در سامانه رصد نظارت مردمی ثبت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: سامانه رصد نهادها و اصناف در طرح فاصله گذاری هوشمند سامانه ‌ای نظرسنجی است که کسب و کارها براساس نظرات مردمی رتبه بندی می‌شوند.

وی بیان کرد: زمانی که نظرات مردمی از نهادها، بانک‌ها و اصناف در سامانه رصد به ثبت رسید توسط بازرسی‌های اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و دادستانی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

قاضی عسگر گفت: از این پس بازرسی‌ها به صورت هوشمند صورت می‌گیرد و بازرسان به کسب و کارهایی که گلایه مردمی دارند رسیدگی می‌کنند.

به گفته وی سامانه رصد زمینه خوبی را برای تشویق و قدردانی از اصناف و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هایی که عملکرد خوبی از نظر مردم داشتند را فراهم می‌آورد.

در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، پروتکل‌های بهداشتی متعددی برای فعالیت اصناف توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و ابلاغ شد و براین اساس مراجع نظارتی ملزم به کنترل رعایت موازین مربوطه در اصناف می‌باشند.

طرح رصد نهادها و اصناف در طرح فاصله گذاری هوشمند استان از اردیبهشت ماه سال جاری در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح شد تا شهروندان اصفهانی بر این بخش‌ها نظارت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز