سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان:

اصناف متخلف پلمپ میشوند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۹۷۶۰
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: از همه واحدهای تولیدی و اصناف درخواست می‌کنم با توجه به اینکه در شرایط سختی هستیم و حفظ جان انسان‌ها برای همه ما اولویت اول و وظیفه انسانی است، دستورالعمل‌ها را به کار ببندند و نسبت به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنوف خود با توجه به توصیه‌های فرمانداران محترم اقدام کنند تا از فردا روزهای بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبر شبانگاهی شبکه اصفهان در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در پنج شهرستان استان اصفهان، اظهار کرد: با ابلاغ پنج شهرستانی که در شرایط حاد بودند خوشبختانه از همان ساعات اولیه در شهرستان سمیرم ستاد شهرستانی تشکیل شد و دقیقاً مواردی که مربوط به گروه‌های شغلی دو، سه و چهار بود را به اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌ها از شهرستان‌های خوانسار و گلپایگان شرایط مطلوب ارزیابی شد، افزود: متأسفانه در شهرستان نجف‌آباد اعمال محدودیت‌ها وضعیت چندان مناسبی نداشته است که مقرر شد از فردا تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح شهر نجف‌آباد حضوری فعال داشته باشند و شهروندان این شهرستان با توجه به اینکه قبلاً این موضوع ابلاغ شده با تذکر روبه‌رو نخواهند شد و در صورت عدم اجرای دستورات پلمب می‌شوند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان تصریح کرد: در شهرستان شاهین‌شهر وضعیت بهتر از نجف‌آباد بوده است که در بخش‌هایی بسیار موفق عمل شده است و امیدواریم سایر بخش‌های این شهرستان هم با هماهنگی‌های انجام شده از فردا وضعیت بهتری داشته باشند.

وی در توصیه به اصناف گفت: از همه واحدهای تولیدی و اصناف درخواست می‌کنم با توجه به اینکه در شرایط سختی هستیم و حفظ جان انسان‌ها برای همه ما اولویت اول و وظیفه انسانی است، دستورالعمل‌ها را به کار ببندند و نسبت به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنوف خود با توجه به توصیه‌های فرمانداران محترم اقدام کنند تا از فردا روزهای بهتری داشته باشیم.

غلامی تصریح کرد: در شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، گلپایگان وضعیت مطلوب بوده شاهین‌شهر در برخی بخش‌ها موفق بودند و امیدواریم اصناف نجف‌آباد هم همکاری بیشتری با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز