مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد:

پایان عملیات ساخت و تکمیل ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در اصفهان

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۹۷۶۴
پایان عملیات ساخت و تکمیل ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در اصفهان
در سال جاری عملیات ساخت و تکمیل ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های بوئین و میاندشت، فریدن، فریدونشهر، سمیرم، خور و بیابانک، اصفهان، دهاقان، شهرضا، آران و بیدگل، نطنز، نجف آباد، گلپایگان، اردستان، فلاورجان و نائین انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهدی خضری ظهر  در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به عملیات آسفالت حفاظتی راه‌های روستایی اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری عملیات آسفالت حفاظتی (سیلکت) ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و ساخت ۵۰ کیلومتر راه روستایی جدید در استان اصفهان انجام شده است.

وی افزود: با ادغام بخش ساخت راه‌های روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان و با اضافه شدن بخش ساخت راه‌های روستایی وظیفه این اداره کل برای خدمت رسانی سنگین‌تر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه عملیات نگهداری حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی عملیاتی مهم و هزینه‌بر است گفت: در سال جاری عملیات ساخت و تکمیل ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های بوئین و میاندشت، فریدن، فریدونشهر، سمیرم، خور و بیابانک، اصفهان، دهاقان، شهرضا، آران و بیدگل، نطنز، نجف آباد، گلپایگان، اردستان، فلاورجان و نائین انجام شده است.

وی ادامه داد: به عنوان دستگاه خدمت‌رسان وظیفه تامین، نگهداری و بهسازی زیرساخت‌ها برای توسعه اقتصادی روستا‌ها را در سال جهش تولید بر‌عهده داریم.در ۶ ماهه نخست امسال عملیات ساخت و تکمیل ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان به اتمام رسید.

خضری تصریح کرد: راه‌ها اصلی‌ترین زیرساخت برای توسعه و آبادانی روستا‌ها به شمار می‌آیند و تقویت اقتصاد روستا‌ها به تلاش سازمان یافته برای حفظ اشتغال پایدار وابسته است.

وی گفت: بهبود اقتصاد روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان در گرو تلاش متمرکز تمام دستگاه‌های ذی‌ربط با یکدیگر و شناسایی و معرفی فرصت‌های اقتصادی در روستا‌ها به سرمایه‌گذاران است.

نظر شما