آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در هشتم آبان ماه/ ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا جام خود را از دست دادند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۹۹۰۹
آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در هشتم آبان ماه/  ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا جام خود را از دست دادند
آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون یک هزار و ۲۹۰ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر کل بیماران فوت شده مشکوک به کروناویروس در استان بودند که از این تعداد ۳۰ نفر فوت شده مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۲۳۰ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۲۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته را ۲۴۴ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند یک هزار و ۸۳۱ نفر است که از این تعداد ۳۲۹ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون یک هزار و ۲۹۰ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر کل بیماران فوت شده مشکوک به کروناویروس در استان بودند که از این تعداد ۳۰ نفر فوت شده مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان بودند.

نظر شما