رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان از ۱۴ آبان

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۱۲۶۲
شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان از ۱۴ آبان
معصومه پور رجب گفت: نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش در تاریخ 9 آبان‌ ماه بر روی خروجی سایت این سازمان قرار گرفت و کارنامه نهایی داوطلبان نیز تا ۱۵ آبان منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در یازدهمین روز از آبان ماه 1399، معصومه پور رجب رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش در خصوص پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: در سال جاری هزار و 743 نفر  به مرحله مصاحبه دعوت شدند که فرایند مصاحبه در استان در دو پردیس فاطمه زهرا (س) و پردیس شهید باهنر به تفکیک جنسیت برگزار و با توجه به آمار بالای تعداد پذیرش و جذب دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان، فرایند مصاحبه بسیار فشرده شد.

وی افزود: زمان شروع مصاحبه ها 16 مهرماه لغایت 27 مهرماه از سوی وزارت تعیین شده بود که زمان و مکان مصاحبه متقاضیان از طریق پورتال های روابط عمومی اداره کل و پردیس های مجری مصاحبه، و از طریق تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی شد. همچنین به منظور سهولت فرایند برای داوطلبان تمامی فرایند مصاحبه شامل پذیرش و تکمیل برگه‌های لازم، معاینات پزشکی، مصاحبه تخصصی و مصاحبه گزینش به صورت متمرکز و در یک روز و اجرا شد.

رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: نتایج مصاحبه تخصصی در روز 28 مهرماه به وزارت ارسال شد و نتایج نهایی پذیرفته شدگان نیز از طریق سازمان سنجش در تاریخ 9 آبان‌ ماه بر روی خروجی سایت این سازمان قرار گرفت. ضمن اینکه کارنامه نهایی داوطلبان نیز تا ۱۵ آبان منتشر خواهد شد.

معصومه پور رجب ادامه داد: زمان آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه است و پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام می‌توانند به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌های محل قبولی خود مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز