شهردار اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان:

زیرساخت لازم برای ساخت فاز دوم نمایشگاه اصفهان آماده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۲۷۷۵
زیرساخت لازم برای ساخت فاز دوم نمایشگاه اصفهان آماده است
شهردار اصفهان گفت: همه زیرساخت ها برای ساخت فاز دو محل نمایشگاه بین المللی استان اصفهان آماده است و میتوانید فاز دو را آغاز کنید. به مردم شریف اصفهان این وعده را میدهم که تا پایان سال چندین افتتاحیه بزرگ در اصفهان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت الله نوروزی بعد ازظهر چهارشنبه،  در آیین افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان گفت: افتتاح و بهره برداری از این نمایشگاه اتفاق بزرگی است که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نتوانستم میزبان مقامات کشوری باشیم اما به زودی از طریق ویدیو کنفرانس و بعد از نابودی ویروس کرونا شاهد افتتاحیه مجدد و با شکوه برای نمایشگاه بین المللی استان اصفهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در اطراف محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، سالن اجلاس، رینگ چهارم و فرودگاه اصفهان وجود دارد و امیدواریم که فعالان اقتصادی و صاحبان آثار، محصولات خود را در این مکان عرضه کرده و اشتغال و کسب و کار رونق پیدا کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بسیار خوشحال هستم که وقتی سه سال پیش گفتیم که محل جدید نمایشگاه‌ بین‌المللی استان اصفهان باید در اولین فرصت ساخته و تکمیل شود، این اتفاق افتاد و با همت همه‌ مدیران شهری و اعضای شورای شهر این امر محقق شد.

نوروزی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ساخت فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی فراهم است، گفت: همه زیرساخت ها برای فاز دو اماده است و میتوانید فاز دو را آغاز کنید همچنین به مردم شریف اصفهان این وعده را میدهم که تمام پروژه‌هایی که گفتیم با سرعت پیش میرود امسال، افتتاح خواهند شد. تا پایان سال چندیدن افتتاحیه بزرگ در اصفهان خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز