کشف ۲۳۴ کیلو تریاک در یک عملیات پلیسی / کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از کارگاه‌های ضایعاتی در اصفهان

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۳۰۱۷
کشف ۲۳۴ کیلو تریاک در یک عملیات پلیسی / کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از کارگاه‌های ضایعاتی در اصفهان
مهم‌ترین حوادث امروز۱۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در حال جابه جایی محموله‌ای در یکی از محور‌های مواصلاتی استان "فارس" بوده که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اطلاع داده شد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "فارس" نیز بلافاصله وارد عمل می‌شوند و طی عملیاتی ضربتی یک سواری "هایما" متعلق به این سوداگر مرگ را شناسایی و در "شیراز" متوقف می‌کنند.

سرهنگ هاشمی فر تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۳۴ کیلو ماده مخدر تریاک کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از کارگاه‌های ضایعاتی در اصفهان

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خلوت شدن اماکن تفریحی بخصوص پارک‌های سطح شهرستان و درراستای اجرای طرح ارتقاء امنیت پارک هاوتفرجگاه‌ها و فضا‌های سبزو کنترل مالخران و کارگاه‌های ضایعاتی، با همکاری مامورین یگان امداد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۶ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۷ سارق ادامه داد: در اجرای این طرح ۱۶ عدد کپسول گاز، ۲ عدد کپسول هوا، ۳ عدد کپسول آتشنشانی، یک دستگاه ترانس مبدل ۲۰ حلقه رینگ و لاستیک پراید، یک حلقه دریچه فاضلاب، ۱۰۰ کیلو گرم سیم مسی و آلومینیومی شبکه برق، ۱۰۰ داربست فلزی، ۱۲ هزار کیلو پروفیل و خاموت، ۱۰۰ کیلوکابل روکش دار، ۲ دستگاه موتوربرق سیار، ۲ دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه ترانس جوشکاری کشف شد.

سرهنگ "اکبری" اظهار داشت: با حضور کارشناسان اداره برق ارزش اموال مسروقه کشف شده بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی در خصوص برخورد با رانندگان قانون شکن، مزاحم و ناهنجار، ۱۱ دستگاه موتورسیکلت را توقیف و اعمال قانون کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، تصریح کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و آسایش عمومی برخورد کرده و اجازه جولان به قانون شکنان را هرگز نخواهد داد.

دستگیری ۲۱ خرده فروش و معتاد پرخطر درشاهین شهر

سرهنگ علی صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان تابلو و پرخطر طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرایی شد.

وی افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر، ۲۱ خرده فروش و معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

کشف ۲۲ فقره سرقت باطری در نجف آباد

سرهنگ محمدحسین باباکلانی اظهار داشت: پس از وقوع چندین موردسرقت باطری از خودرو‌های شهروندان در شهر "نجف آباد" ماموران کلانتری ۱۱ به صورت ویژه وارد عمل شدند.

وی گفت: ماموران اداره تجسس کلانتری ۱۱ با انجام یک سری اقدامات تخصصی و راه اندازی گشت‌های نامحسوس موفق شدند، سارق را حین سرقت باطری یک خودرو مشاهده و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به ۲۲ فقره سرقت باطری در شهر "نجف آباد" اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست، خودروی خود را در پارکینگ نگهداری کنند، از پارک خودرو در مکان تاریک و خلوت خودداری کنند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۶ هزار نخ سیگار قاچاق در "خمینی شهر

سرهنگ غلامرضا براتی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران فرماندهی انتظامی شهر ستان خمینی با انجام یک سری اقدامات پلیسی از دپوی یک محموله سیگار خارجی قاچاق در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموان پس از کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات، ۱۲۰ بسته تنباکو و ۳۶ هزار نخ سیگار خارجی که همگی فاقد هر گونه مجوز گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظام شهرستان خمینی شهر ارزش محموله قاچاق را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه، یک فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری چهار متخلف شکار و صید در شهرستان نجف آباد

محمد محمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نجف آباد گفت: ازچهار متخلف  شکار وصید سه اسلحه ساچمه زنی و یک اسلحه بادی کشف و ضبط شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

طبق بند «ب» ماده ۱۲ قانون شکار و صید شکار غیر مجاز جانوران وحشی جرم محسوب و مستوجب مجازات است.

شکار و اقدام به شروع شکار در زیستگاه‌های حیات وحش جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید، متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز