رئیس اداره استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

راهیابی ۴۳ دانش‌آموزان اصفهانی به مرحله سوم المپیاد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۳۳۴۷
راهیابی ۴۳  دانش‌آموزان اصفهانی به مرحله سوم المپیاد
۴۳ نفر از دانش‌آموزان استان اصفهان موفق شدند به مرحله سوم المپیادهای مختلف راه پیدا کنند، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار گردید و قرار است آزمون نیز در آینده نزدیک برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کلیم‌اللّه بابایی رئیس اداره استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در مهر ماه سال جاری که فرایند جشنواره خوارزمی به مرحله کشوری رسیده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا داوری جشنواره خوارزمی به استان اصفهان سپرده شد که مسئولیت آن به بنیاد نخبگان واگذار شد. در هر رشته درسی داوران متخصص انتخاب شدند و 9 طرح دانش آموزان اصفهانی به مرحله کشوری سازمان پژوهش راه پیدا کرد.

وی افزود: ساماندهی دانش آموزان برای نظارت بر فعالیتهای آموزشی در فضای مجازی انجام شد و نظارت‌ها به صورت حضوری در مدارس استعدادهای درخشان صورت گرفت که خوشبختانه با تمهیداتی که مدیران مدارس در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری اندیشیده بودند استمرار آموزشی را در تمام مدارس شاهد بودیم.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در تابستان فعالیت‌های کلاس‌های مورد نیاز دانش‌آموزان برای حضور در المپیادها آغاز شد چرا که همه ساله تعدادی از دانش آموزان می‌خواهند از سطح اطلاعات علمی خود بیشتر بدانند و به همین دلیل این کلاس ها تشکیل گردید. همچنین با هماهنگی صورت گرفته با معاونت آموزش متوسطه کلاس‌هایی تحت عنوان خانه المپیاد شکل گرفت و ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان‌های اصفهان چهارمحال و بختیاری آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی در آن ثبت نام کردند.

بابایی خاطرنشان کرد: ۴۳ نفر از دانش‌آموزان استان موفق شدند به مرحله سوم المپیادهای مختلف راه پیدا کنند، در سال‌های گذشته در این مرحله یک کلاس یک ماهه در تهران برگزار و پس از آن از شرکت کنندگان آزمون گرفته می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار گردید و قرار است آزمون نیز در آینده نزدیک برگزار شود.

وی ادامه داد: امیدواریم شیوه‌نامه برنامه ملی شهاب نیز به مانند سال‌های گذشته برای دوره ابتدایی در پایه چهارم تا ششم ابلاغ شود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن آن را اجرایی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز