از ۱۴ آبان ماه به مدت ۳روز؛

راه و شهرسازی استان اصفهان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حضور دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۴۰۱۴
راه و شهرسازی استان اصفهان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حضور دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در روزهای ۱۴ تا ۱۷ آبانماه سال جاری خبرداد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای حوزه مسکن و ساختمان خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان هم اکنون در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در حال برگزاری است اعلام کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز از ۱۴ تا ۱۷ آبانماه در این نمایشگاه حضور دارد و در غرفه اختصاصی خود دستاوردهای حوزه مسکن و ساختمان را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل در نمایشگاه صنعت ساختمان در کنار شرکت‌های فعال حوزه تولیدات و تجهیزات ساختمانی حضور دارد گفت: دستاوردهای طرح اقدام ملی مسکن و حوزه بازآفرینی شهری از جمله مواردی است که از طرف معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، نمایشگاه صنعت ساختمان را سکوی مناسبی برای ایجاد رابطه‌ای سه طرفه بین تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران بخش ساختمان و مدیریت شهری دانست و اذعان داشت گردِهم آمدن فعالان این صنعت اعم از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خریداران و مصرف‌کنندگان در یک زمان و یک مکان بستری مناسب برای تبادل تجربیات فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه بمنظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی خدمات مرتبط با طرح اقدام ملی مسکن براساس تفاهمنامه‌ای از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می پذیرد، اعلام کرد؛ تمامی این خدمات در نمایشگاه صنعت ساختمان (غرفه راه و شهرسازی) در این سه روز بصورت رایگان برای متقاضیان انجام می‌شود.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد؛ ثبت نام طرح اقدام ملی در استان اصفهان طی سه مرحله انجام و تعداد ۷۸ هزار و ۴۹۲ نفر ثبت نام شدند که از میان این افراد حدود ۴۵ هزار نفر واجد شرایط اولیه شناخته شدند.

وی افزود؛ مبلغ بیش از ۲ هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال واریز وجه توسط ۵ هزار و ۷۴۵ نفر از متقاضیان انجام پذیرفته که از این میزان تعداد ۵ هزار و ۴۰۱ نفر به پروژه‌ها اختصاص یافتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز