رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان:

احیای صادرات و سرمایه‌گذاری از بازار این کشورهای منطقه شروع شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۰:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۴۷۰۸
احیای صادرات و سرمایه‌گذاری از بازار این کشورهای منطقه شروع شود
هرچند سرمایه‌گذاری اصفهان در پروژه کوالالامپور را از یاد نمی‌بریم اما حضور در کشورهای منطقه هزینه‌های کمتری دارد و بهتر است احیای صادرات و سرمایه‌گذاری از بازار این کشورها شروع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کوروش خسروی در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: حضور اصفهان در نخستین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک کابل فرصت خوبی بود تا هم رابطه خود با ملت همزبان را تقویت کنیم هم به ارائه محصولات و خدمات شهر در این نمایشگاه بپردازیم.

وی افزود: با وجود آنکه شهردار اصفهان در این خصوص دستور لازم را داده و در شورای معاونان نیز آن را مطرح کرده بود اما مکاتبات مربوط به حضور در نمایشگاه در روزمرگی‌ها گم شده و این فرصت ازدست رفت.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: فارغ از آنچه در این نمایشگاه رخ داد، این سوال مطرح است که چه کنیم تا از این پس از این دست فرصت سوزی‌ها پیش نیاید بنابراین پیشنهاد می‌شود به دلیل آنکه رویدادهای بین‌المللی براساس تقویم میلادی است، شهردار اصفهان هرسال قبل از ورود به سال جدید میلادی از شرکت نمایشگاه‌ها و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل بخواهد تا رویدادهایی که اصفهان می‌تواند در آن شرکت کند را احصا کرده و در شورای معاونان مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه باید چند رویداد و مجری آن مشخص شود تا حضور اصفهان در نمایشگاه‌های بین‌المللی فراموش نشود، ادامه داد: هرچند سرمایه‌گذاری اصفهان در پروژه کوالالامپور را از یاد نمی‌بریم اما حضور در کشورهای منطقه هزینه‌های کمتری دارد و بهتر است احیای صادرات و سرمایه‌گذاری از بازار این کشورها شروع شود.

خسروی خاطرنشان کرد: این کار می‌تواند به عنوان سنت حسنه در سال پایانی دوره مدیریت شهری کنونی به روالی پایدار تبدیل شود بنابراین از شهردار اصفهان می‌خواهم که دستور لازم برای ثبت این رخدادها در تقویم سال ۲۰۲۱ را صادر کرده و دستگاه‌های مربوطه را برای التزام به آن مأمور کند تا حسرت حضور در رویدادهایی که می‌تواند برای اصفهان ارزآوری داشته باشد را نخوریم و شرایط برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در آن فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز