تسلیت مسئولین و ورزشکاران اصفهانی در پی درگذشت محمود یاوری

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۶۳۵۷
تسلیت مسئولین و ورزشکاران اصفهانی در پی درگذشت محمود یاوری
درپی درگذشت محمود یاوری پیشکسوت فوتبال کشور، مسئولین و ورزشکاران اصفهانی این ضایعه دردناک را به جامعه ورزشی کشور تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛  درپی درگذشت محمود یاوری، پیشکسوت فوتبال کشور، مسئولین و ورزشکاران اصفهانی این ضایعه دردناک را به جامعه ورزشی کشور تسلیت گفتند.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در پیام تسلیت  خود آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون...

استاد محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران و اصفهان، مردی که به اخلاق، منش پهلوانی و قهرمانی، شهره بود، از میان ما رفت و خیل عظیم شاگردان، دوستداران و همکارانش را سوگوار کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که هدایت تیم های باشگاهی بسیاری از جمله سپاهان و ذوب آهن اصفهان را بر عهده داشت و در همه این مقاطع، با همتی بلند و مثال زدنی و با روش و منش حرفه ای خود، سرمایه های زیادی را برای ورزش کشور خلق و شاگردان بسیاری را تربیت کرد، همواره در ذهن و خاطر دوستداران ورزش، نیک نام و جاودان خواهد ماند؛

فقدان این سرمایه استان و کشور را به جامعه ورزش ایران و اصفهان و به ویژه به همکاران و خانواده داغدارش، تسلیت می گویم.

روحش شاد و یادش گرامی باد؛

همچنین  دکتر باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با صدور پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

« وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ  

قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ »

خبر درگذشت غم انگیز محمود یاوری پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و اصفهان موجب تاسف و تالم فراوان شد.

ایشان مرد اخلاق و از بزرگان عرصه فوتبال با کارنامه ای درخشان و پر افتخار بود که کمک های شایانی به فوتبال ایران و اصفهان کرد.

اینجانب از سوی خود و پرسنل هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سوگوار آن فقید، درگذشت ایشان را به جامعه ورزش بخصوص خانواده بزرگ فوتبال تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم‌ مغفور علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.»

در ادامه بهروز منتقمی مشاور رییس کمیته ملی المپیک در پی در گذشت محمود یاوری پیشکسوت اصفهانی فوتبال ایران را تسلیت گفت و نوشت:

بهروز منتقمی مشاور رییس کمیته ملی المپیک و مدیرکل اسبق اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان درگذشت " زنده باد محمود باوری" پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران را تسلیت گفت .

در پیام تسلیت "بهروز منتقمی " می خوانیم :

انا لله و انا الیه راجعون

آنچه از "زنده یاد محمود یاوری" در اذهان جامعه ورزش باقی مانده است، اخلاق، اقتدار و انظباط است که از او یک چهره ماندگار در عرصه تاریخ فوتبال ایران ساخت .

"زنده یاد محمود یاوری" در عرصه فوتبال ملی؛دوره های بازیکن ، سرمربی و مدیر فنی را با اثرات خوب و موثر سپری کرد و در تیم های مختلف توانست منشأ خدمات فنی و اخلاقی فراوان باشد .

فقدان این چهره ماندگار فوتبال ایران را مصیبتی بزرگ  در جامعه ورزش،  بویژه فوتبال می دانم ، و از صمیم قلب به خاندان پرافتخار "یاوری عزیز"تسلیت می گویم؛ ان شالله صبر و سلامتی قرین لحظات بازماندگان باشد  و از خداوند متعال برای بزرگمرد دوست داشتنی فوتبال کشور ، آرامش و رحمت الهی را طلب می کنم .

همچنین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در پیامی، درگذشت استاد محمود یاوری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بزرگمرد و نگین فوتبال اصفهان و ایران دیگر در بین مان نیست و ما و همه دوستدارانش را در غم و شوکی بزرگ فرو برد. چگونه باور کنیم مردی که همیشه از او به عنوان شناسنامه ابدی مکتب سپاهان و فوتبال اصفهان یاد میکردیم و مایه مباهات مان بود ما را تنها گذاشته ، حالا دیگر ما هستیم و یادگاران و شاگردان استاد و همه خاطرات شیرینی که با استاد داشتیم و دلخوش به مرور آنها خواهیم بود.

محمود خان یاوری، عزیز دل و بخش بزرگی از شناسنامه فوتبال ایران و اصفهان بود. یک مرد با تمام ویژگی ها و شاخصه هایی که  در وجود یک انسان واقعی است را باید در وجود یاوری بزرگ مشاهده میکردید. مدیر، مربی و معلمی که هزاران شاگرد را به جامعه معرفی کرد تا جامعه فوتبال همچنان عطر خوش محمود خان فراموش نکند.

محمود خان طلایی،  شاگردانت در این لحظات بیش از هر زمانی در شوک و بهت هستند چرا که از نزدیک شیرینی و افتخار تربیت در مکتب شما را چشیده بودند و آنان هستند که بیش از همه درک میکند فوتبال اصفهان و ایران چه گنجینه ای را حالا دیگر در اختیار ندارد.

در پایان یک عمر زندگی با عزت و سرافرازی و آغاز و سلام تان به زندگی آسمانی با شما هم پیمان میشویم که برای تداوم آرمان ها و خط مشی های والایتان و همچنین سربلندی مکتب فولاد مبارکه سپاهان و فوتبال اصفهان که  دغدغه و خواست همیشگی تان بود از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم و در کنار دعای خیر، برای شادی روح تان فصل جدیدی از موفقیت و افتخار را رقم میزنیم.

اینجانب به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این رخداد باورنکردنی که در یک سه شنبه تلخ برای همه ما رخ داد را به جامعه فوتبال، همسر گرانقدر، برادر و فرزندان استاد یاوری تسلیت میگویم و از همه خانواده، دست اندرکاران و هواداران باشگاه  همانند گذشته که برای تکریم محمود خان در زمان حیات تلاش میکردند میخواهم که حالا نیز اجازه ندهند یاد و خاطره این چهره ماندگار فوتبال در اذهان ورزشدوستان کمرنگ شود و نشان دهند که اسطوره طلایی مان همیشه زنده است، هجرت ایشان به سوی پروردگار به معنای نبودشان  برای ما نیست. داستان عشق و  دلبستگی ما به استاد محمود حالاحالاها ادامه دارد...

نظر شما