شهردار اصفهان:

خیابان فرشادی دو طرفه شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۷۱۶۸
خیابان فرشادی دو طرفه شد
عملیات اجرایی دو طرفه کردن خیابان فرشادی شامل تعریض و اصلاح هندسی، پیاده‌رو سازی جدید، ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس و جدول‌گذاری میانی آن انجام و با افزایش عرض متغیر هشت متر به ۱۲ متر خیابان دو طرفه شد تا امکان تردد در مسیر شرق به غرب فراهم و این خواسته مردم تحقق یابد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت‌الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» از تحقق یکی دیگر از خواسته‌های شهروندان با دو طرفه شدن خیابان فرشادی خبر داد و اظهار کرد: طرح دوطرفه شدن خیابان فرشادی پیرو درخواست شهروندان ساکن در منطقه سه شهرداری به دلیل مشکلات ترافیکی این نقطه از شهر اجرا شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیاده راهی که در میدان امام (ره) ایجاد شده و پیاده‌راه سازی بخش‌هایی از خیابان حافظ، بار ترافیکی در بسیاری از کوچه‌های این منطقه ایجاد و مشکلات زیادی برای شهروندان جهت تردد در مسیر شرق به غرب به وجود آمده بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: ماه گذشته عملیات اجرایی دو طرفه کردن خیابان فرشادی شامل تعریض و اصلاح هندسی، پیاده‌رو سازی جدید، ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس و جدول‌گذاری میانی آن انجام و با افزایش عرض متغیر هشت متر به ۱۲ متر خیابان دو طرفه شد تا امکان تردد در مسیر شرق به غرب فراهم و این خواسته مردم تحقق یابد.

نوروزی در ادامه ضمن تبریک آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار، گفت: کتاب سرچشمه روشنی است و در این روزهای کرونایی که بسیاری ازامور دچار دگرگونی شده، برای دانش آموزان و دانشجویان و دیگر افراد فرصت‌های جدید ایجاد شده که می‌تواند به کتابخوانی اختصاص پیدا کند.

وی افزود: اداره کتابخانه‌های شهرداری اصفهان طرحی برای افرادی که در زمان کرونا امکان حضور در کتابخانه‌ها برای دریافت و تحویل کتاب ندارند، اجرا کرده که علاقه‌مندان استفاده از این طرح می‌توانند از طریق تماس با ۱۳۷ اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: خوشبختانه در تمام مناطق شهرداری اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدوارم این فعالیت‌ها در کنار اجرای پروژه‌های ملی و بزرگ بتواند موجب رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های آینده گزارشی از نتیجه فعالیت‌های عمرانی مختلف شهر و افتتاحیه‌های جدید به شهروندان ارائه خواهد شد. در واقع در نظر داریم برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به سبک جدید بر اساس نوع افتتاحیه اجرا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز