تجلیل از ۲ برگزیده کشوری استان اصفهان در آیین گرامیداشت روز «کتاب کتابخوانی و کتابدار»

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۷۸۸۷
تجلیل از ۲ برگزیده کشوری استان اصفهان در آیین گرامیداشت روز «کتاب کتابخوانی و کتابدار»
در مراسم بزرگداشت کتاب،کتابخوانی و کتابدارکه به صورت زنده برگزار شد از2 برگزیده استان اصفهان در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روز شنبه ۲۴ آبان ماه، همزمان با بزرگداشت مقام علامه طباطبایی، صاحب تفسیر گرانسنگ المیزان برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان فعال در حوزه کتابخانه‌های عمومی شامل کتابخوانان برتر، کتابداران برتر در حوزه فعالیت‌های شاخص، کتابداران برتر در حوزه فعالیت‌های ترویجی، برگزیدگان حوزه فعالیت در فضای مجازی، خیرین، کتابداران فنی، کتابخانه‌های مشارکتی برتر، خدمتگزاران برتر، پیشکسوت برتر، انجمن‌های استانی و شهرستانی برتر معرفی شدند.

این آیین که بصورت زنده و از طریق شبکه 4 سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه مجازی وب کیک، پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و صفحه اینستاگرام این نهاد برگزار شد، 2 برگزیده از استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش کتابداران برتر در حوزه فعالیت ترویجی، مریم درنجفی به عنوان کتابدار برتر در حوزه فعالیت‌های ترویجی شایسته تقدیر شد.

کتابخانه عمومی صدرالواعظین شهرستان خوانسار  نیز به عنوان یکی از کتابخانه‌های برتر مشارکتی کشور معرفی شد و از همکاران این کتابخانه تقدیر شد.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی، مانایی» از 24 لغات30آبان ماه سال جاری نامگذاری شده و با اجرای برنامه های متنوعی در سراسر استان اصفهان در جریان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز